Sunday, October 18, 2015

Zlata jesen z Oriflame :)



Pozdravljeni! Danes sem za vas pripravila malce drugačno objavo, malce bolj jesensko obarvano skupaj v sodelovanju z Oriflame! V pričujoči objavi vas bom popeljala skozi jesenski gozd, na sprehod v družbi treh odličnih izdelkov znamke Oriflame!


Giordani Gold je ena izmed meni najbolj ljubih kolekcij kozmetike nasploh in tokrat sem imela to srečo, da sem se lahko razvajala z čisto novim parfumom Giordani Gold Essenza

Embalaža, cena -  Embalaža tega parfuma je božanska! Meni osebno je res zelo všeč oblika stekleničke, ki vsebuje 50 ml izdelka in to parfuma, ne parfumske vodice! Na steklenički lahko vidite zlat napis na beli podlagi, minimalistično ter elegantno, pokrovček pa ima zanimiv detajl teksture lističa, ki vsebuje tudi pristno zlato! Ja, prav ste prebrali, pristno zlato! Seveda na vrhu pokrovčka ne manjka vgraviran znakec GG za Giordani Gold, vse skupaj pa pride zapakirano v zlato kartonsko škatlico! Cena izdelka variira glede na kataloško obdobje, redna cena je 39,90 evra, trenutno pa ga lahko dobite za 26,99 evra.

O izdelku - O parfumu pri Oriflame pravijo, da gre za njihovo najrazkošnejšo dišavo vseh časov! Dišavo je ustvaril francoski strokovnjak za dišave Fabrice Pellegrin, ki je bil rojen v Grassu, domu prestižne parfumerije! Pri parfumu Giordani Gold Essenza je poskušal poustvariti občutek vonja, ko te obdaja na tisoče dišečih pomarančnih cvetov in to stisniti v tekočo dišavo! Pri Oriflame pravijo, da mu je uspelo ustvariti izjemno prefinjen vonj, ki je najbolj intenzivno koncentriran - parfum! "Giordani Gold Essenza je vrhunski proizvod fine parfumerije, pravo razkošje za žensko, ki ceni lepe stvari v življenju!"

Vonj - Gre za citrusno svež vonj, cvetlično - vodna osnova pa mu dajeta občutek lahkotnosti! Tri note, ki mu dajejo najbolj značilno karakteristike so kalabrijska bergamotka, razkošna esenca cveta pomarančevca, toskanski les. Osebno se mi zdi vonj primeren za posebne priložnosti, ampak sama se ne morem upreti, da ga ne bi uporabljala kar za vsak dan! Do sedaj sem praktično čisto vsakič prejela pohvale ter komentarje, kako lepo dišim :P Res je edinstvena sveža kombinacija, intenzivna in obstojna ter hkrati ženstvena in elegantna! Če se najdete vsaj delno v opisu vonjev, vam toplo priporočam, da parfum preizkusite! :)

Giordani Gold Essenza sestavlja tako parfum kot tudi nakit, na izbiro imate elegantne Giordani Gold Essenza uhane ter Giordani Gold Essenza zapestnico!


Poleg parfuma sem se razvajala še z dvema izdelkoma  in sicer Maya šalom ter Golden Leaf ogrlico! Seveda vse v zlatih odtenkih, ki odlično sovpadajo z jesenskim pridihom ter se bodo zagotovo izkazali tudi v zimskih mesecih! Si že predstavljam božično-novoletne zabave in potencialne kombinacije, kamor bi lahko vključila tako ogrlico kot tudi šal!

Golden Leaf ogrlica je zelo posebna ogrlica po dizajnu, kaj podobnega še nisem imela nikoli! Ne zapne se na klasičen način, ne nosi se tako kot druge ogrlice. Posebnost Golden Leaf ogrlice je, da je v bistvu oblikovana okroglo iz žice, na vsaki strani pa jo krasita dva čudovito oblikovana listka! Ogrlica je pozlačena, se odlično poda okoli vratu in privablja poglede z odprtim sprednjim delom.  Z dvema listkoma, ki ponazarjata čas jeseni deluje zelo elegantno in razkošno! Vsak listek je okrašen s češkimi steklenimi kamenčki. Ogrlica je tudi testirana na nikelj. Cena ogrlice je 10,90 evra, lahko pa si privoščite kar komplet, skupaj z  Golden Leaf prstanom ter Golden Leaf uhani!

Osebno mi je bila zelo zanimiva, saj je okrogla po obliki, ne viseča kot sem vajena, se ne zapenja ampak se jo enostavno položi okoli vratu. Žica je  malce mehka, ravno toliko, da omogoča, da se ogrlico rahlo raztegne in lažje položi okoli vratu, ter potem popravi malce nazaj skupaj, v kolikor želite, da je spredaj manj odprtega prostora. Oba listka se po žici premikata, tako da se ju lahko lažje nastavi povrhu oblačila, če je to potrebno, nista togo pričvrščena na konec žice. Ogrlica je lahka, prijetna za nosit! :) Seveda je tudi zelo elegantna, zlata in popolna za romantične izhode, posebna večerna druženja ter razne zabave! Sama jo bom z veseljem nosila, ker je edinstvena med mojim nakitom, kaj podobnega res še nisem nosila! Zadnje čase me zelo navdošuje zlata barva, čeprav sama prej nikoli nisem marala nositi zlatega nakita, ko pa sem zagledala tole ogrlico, sem se nekako zaljubila kar na prvi pogled!





Ter še nekaj besed o elegantnem šalu Maya :) Črni šal iz polistra z zlatkastim potiskom je moj novi najljubši spremljevalec te jeseni! Ne gre za klasičen debel topel jesensko-zimski šal, ampak gre za bolj tanko tkanino, ki je razprostrta rahlo prosojna. Zlatkasti potisk je prisoten samo na eni strani šala, na drugi, pa se ta potisk rahlo vidi skozi, kar dodaja šalu malce več teksture in več dinamičnosti, ko ga ovijete okoli sebe. Robovi šala niso klasično odrezani ter zarobljeni nazaj, ampak so malce bolj grobi, z vidnimi nitkami, kar da šalu pridih modernosti. Šal me je premamil z zlatkastim potiskom, zopet nekaj kar nisem vajena nositi in nikoli nisem, ampak v tej kombinaciji mi je enostavno všeč! Zlatkasti potisk na različni svetlobi malce različno odseva, morda se vam bo kdaj zdelo, da odseva celo srebrno. Ker je tak malce poseben, svetleč šal se vam morda ne bo podal ob različne odtenke oblačil, meni se zdi da mi s temle sivim plaščem super paše, ker deluje zanimivo, elegantno in ne preveč vpadljivo :) Idealen bo tudi za decembrska druženja :) Cena izdelka je 7,99 evra. :)







Preostali makeup sestavljajo naslednji izdelki:
- Rimmel Stay Matte long lasting pressed powder 001 Transparent
- Catrice Eyebrow Filler perfecting&shaping gel
- Maybelline Instant Anti-age Effekt concealer 01 Light


Če vam je bila objava všeč, jo lahko delite naprej :) Najlepša hvala Oriflame za tole odlično razvajanje ter vsem bralcem za pozornost!




Love, UniqaPoly

*Izdelke sem prejela v oceno


11 comments:

  1. Ful si lepa na fotkah <3 drugače pa super objava z več kot krasnimi slikami.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Me veseli, da ti je objava všeč :) Mal sem eksperimentirala z drugačnimi slikami, ozadjem pa tko.. pa mislim da je to prvič, da sem objavila svoje slike na blogu :)

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. O waw, šal mi je zelo všeč :) Steklenička parfume ja pa tako ali tako božanska, sem jo že na katalogu občudovala :)

    ReplyDelete
  4. Ja šal je res zelo lep! :) Ja, jaz sem tudi v katalogu se takoj zaljubila v tole stekleničko hehe :)

    ReplyDelete
  5. Poziraš kot prava manekenka. <3 Čisto sem se zaljubila v šal in ogrlico. :)

    ReplyDelete
  6. Luškana objava, šal mi je zelo všeč, razmišljam, da bi ga kar naročila. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Šal je tudi meni super, samo ne vem če ga je še možno naročiti, katalog je ravno včeraj potekel, malce povprašaj pri Oriflame, če je še kje kakšen :)

      Delete

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)