Tuesday, October 27, 2015

Nega las z Oriflame - Eleo masko ter zaščitnim oljem :)


Pozdravljeni! Prehod med jesenjo in zimo najbolj občutijo moji lasje in svoje nezadovoljstvo najraje izražajo tako, da se mi konice las bolj lomijo, lasje pa so brez življenja, brez leska. Danes sem za vas pripravila dve oceni izdelkov znamke Oriflame in sicer iz njihove najnovejše kolekcije za nego las Eleo. Poskusila sem dva izdelka iz linije Eleo in sicer  masko za lase ter zaščitno olje za lase. Sama kolekcija vsebuje pet izdelkov - šampon za lase, balzam za lase, maska za lase ter dva olja za lase - gladilno in zaščitno olje.



Embalaža, cena -  Izdelek je pakiran v okroglo plastično posodico z zlato rjavim potiskom ter rjavim pokrovčkom na navoj, Dozirate po želji, samo zajamete ven z prsti kolikor potrebujete (odvisno od dolžine las). Vsebuje 125 m izdelka, po odprtju pa je maska dobra še naslednjih 12 mesecev. Cena izdelka variira glede na kataloško obdobje, redna cena je 11,90 evra, trenutno pa je znižana na 8,49e.

Opis izdelka - Intenzivna hranilna maska za lase z naravnim arganovim in vrtničnim oljem, repincem in vitaminom F. Razkošna, dišeča formula, ki okrepi lase od znotraj navzven, jim povrne mehkobo in sijaj ter zaščiti pred poškodbami. Primerna za vse tipe las.

SestavineAQUA, QUATERNIUM-80, DISTEAROYLETHYL DIMONIUM CHLORIDE, CYCLOPENTASILOXANE, AMODIMETHICONE, CETYL ALCOHOL, STEARYL ALCOHOL, CETEARYL ALCOHOL, CYCLOHEXASILOXANE, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, GLYCERIN, CETEARETH-20, PARFUM, IMIDAZOLIDINYL UREA, POLYQUATERNIUM-37, HYDROXYETHYLCELLULOSE, METHYLPARABEN, PROPYLENE GLYCOL, PROPYLPARABEN, CITRIC ACID, LINALOOL, BENZYL SALICYLATE, SODIUM CITRATE, LIMONENE, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL, LINOLEIC ACID, ROSA DAMASCENA FLOWER OIL, PHENOXYETHANOL, OLEIC ACID, ARCTIUM LAPPA ROOT EXTRACT, PALMITIC ACID, STEARIC ACID, LINOLENIC ACID, TOCOPHEROL, CI 47005, CI 16035, CI 61570


Moja izkušnja - Maska za lase je zame izdelek, ki predstavlja dodatno nego in jo načeloma uporabljam nekje na 10 dni, lahko pa bi jo tudi pogosteje, nekje 1x na teden, odvisno tudi od potreb vaših las. Sama sem tole masko uporabljala nekje na približno deset dni enkrat. Maska je rahlo rumenkaste barve, je kremaste teksture, vendar lahka, nič mastna in se je na laseh ne čuti tako. Ima zelo specifičen vonj, ki ga obožujem, ker diši noro lepo! Res nisem še nikoli imela maske za lase, ki bi imela tako lep in tako izrazit vonj. Po nanosu masko pustim na laseh 5 minut in jo dobro sperem, vmes pa 5 minut uživam v odličnem, pomirjajočem vonju. Vonj bi najlažje opisala kot cvetlično-sladki. Masko bi lahko nanesli tudi za čez noč in lase pokrili, nato pa jih zjutraj sprali, če vas seveda ne motijo vlažni lasje med spanjem - pri drugih blogerkah sem namreč zasledila, da so bili lasje po taki uporabi res popolnoma mehki in navlaženi. Moji lasje so bili po uporabi te maske popolnoma mehki (tako mehkih res še nikoli nisem imela), navlaženi, celi - brez poškodb na povrhnjici, lepo gladki ter seveda prijetno dišeči! Načeloma mi noben šampon, balzam ali maska ne odišavi las oziroma pusti vonja za seboj, tale pa naredi točno to in mi je zelo všeč! Lasje so po uporabi lahki, niso obteženi, niso mastni, lasišče se mi po uporabi ne masti nič hitreje niti lasje. Tukaj naj poudarim, da imam mastno lasišče in se mi lasje načeloma zelo hitro zmastijo, tako da sem se navadila da masko in balzame nanašam na spodnji del lase v večini, izogibam pa se vmasiranju maske v lasišče. Osebno mi je maska zelo všeč in jo zelo rada uporabljam, z veseljem bi jo tudi ponovno kupila.




Embalaža, cena - Zaščitno olje za lase je pakirano najprej v rjavo škatlico ter nato v plastenko iz malce trše plastike, ima sistem za doziranje na pumpico ter transparenten pokrovček. Vsebuje 50 ml, cena pa je 13,90 evra.

Opis izdelka - Razkošno, odišavljeno olje, prepojeno z naravnim arganovim oljem, vrtničnim oljem, repincem ter vitaminom F. Lahkotna, nemastna formula globinsko neguje ter obnavlja lase od znotraj navzven, zgladi povrhnjico, lasje pa so po nanosu polnejši, bleščeči in vidno bolj zdravi. Primerno je za vse tipe lase, še posebej za barvane lase.

SestavineCYCLOPENTASILOXANE, CYCLOHEXASILOXANE, DIMETHICONOL, C12-15 ALKYL BENZOATE, AMODIMETHICONE, ELAEIS GUINEENSIS OIL, PARFUM, ETHYLHEXYLGLYCERIN, HEXYL CINNAMAL, TOCOPHERYL ACETATE, LINALOOL, BENZYL SALICYLATE, LIMONENE, CITRONELLOL, GERANIOL, COUMARIN, ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, LINOLEIC ACID, OLEIC ACID, ARCTIUM LAPPA ROOT EXTRACT, PALMITIC ACID, ROSA DAMASCENA FLOWER OIL, STEARIC ACID, LINOLENIC ACID, TOCOPHEROL


Moja izkušnja - Olje za lase je nekaj kar uporabljam po vsakem pranju las, ampak res čisto vsakem, na še mokre lase. Ko sem imela še daljše lase (res dolge, čez rit :P) sem imela vedno težave z suhimi in lomljivimi konicami las, te pa so bile v bistvu razporejene nekje na 20 cm in sem porabljala velike količine olj ter drugih izdelkov, da bi te konice nekako spravila v red (nisem se želela sprijazniti, da jim bodo pomagale samo škarje). Sedaj imam sicer krajše (nekje do sredine hrbta, si lahko ogledate dolžino las v tejle objavi - Zlata jesen z Oriflame), ampak še vedno skrbim po vsakem pranju las za konice in vedno nanesem olje. Pred tem oljem sem zelo dolgo uporabljala Balea olje, ki je sicer dobro in lepo neguje, vendar veliko bolj mastno in težko kot tole. Tekstura tega olja je veliko bolj tekoča  kot sem pričakovala, veliko bolj lahka in se takoj in brez težav nanese na lase ter vpije. Tudi sedaj imam navado, da nanesem olje tako na konice kot tudi malce nad njimi, tako da z oljem namažem nekje zadnjih 5 cm las (plus ali minus). Olje je rahlo obarvano, rahlo rumenkaste barve. Res se lepo nanese in načeloma za eno uporabo nanesem dva potiska pumpice in pol olja. Mojim lasem je tole olje zelo všeč, ker ni mastno, las ne sprime skupaj v pramene (kot se mi včasih zgodi pri Baleeinem), jih lepo nahrani in zaščiti. Ima tudi podoben prijeten vonj kot maska za lase, vendar manj intenziven. Olje z veseljem uporabljam, mi je res odlično ker tako lepih las že dolgo nisem imela, sploh konic. Navadno tak čas v letu so moje konice čisto boge in se cepijo ne glede na to katero olje uporabim, ampak tole mi je dejansko pomagalo. Zagotovo ponovno kupim!




Ste preizkusile kaj iz kolekcije Eleo? Mi morda kaj priporočate?

Najlepša hvala za pozornost ter upam, da vam je bila ocena v pomoč! Če vam je objava všeč, jo lahko delite na svojih  Facebook, Instagram in ostalih javnih omrežjih!


Love, UniqaPoly

*Izdelke sem prejela v oceno

7 comments:

  1. Po tej super pozitivni objavi bom res morala sprobat masko, trenutno pa sem navdušena nad aussie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaz sem res zadovoljna z obema, sploh olje mi je super, ker ga uporabljam res ves čas in sem ga že pol porabila tako da vem, da je dober! Če ne bi bil bi se že pokazalo. Aussie olje si sprobala?

      Delete
    2. ne še, imam pa namen ko porabim zaloge :)

      Delete
  2. Jaz imam njihovo gladilno olje in me je tudi prijetno presenetilo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gladilno še nisem probala, mogoče ga pa bom :)

      Delete
  3. To linijo sem gledala, mi je padla v oči. Ne vem sicer, če si bom kaj omislila, ker imam trenutno veliko preveč vsega, ampak bom imela v mislih tvojo objavo za vnaprej :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti res priporočam, naslednjič ko te premamijo nakupi :)

      Delete

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)