Monday, October 5, 2015

BEAUTIFUL BLOGGERS MEETUP!


Pozdravljeni! Danes je pred vami malce drugačna objava! In ne ni ocena izdelka, kot ste navajeni pri meni, hehe :) Tokrat sem se odločila, da bom naredila malce drugačno objavo o izjemnem dogodku, katerega sem se udeležila 2.10.2015 v Grand Hotelu Union - Beautiful Bloggers Meetup! Kot vam že naslov pove, bom govorila o prvi konferenci slovenskih lepotnih blogerk in vam na kratko predstavila kaj se je dogajalo, zakaj je bil dogodek popoln, objavo pa sem popestrila z nekaj slikami iz dogodka ter nekaj slikami z vsebinami "goodie bagov", ki smo jih blogerke odnesle domov!



Kot lahko vidite na prvi sliki, nas je izjemno razvajala Kozmetika Afrodita, saj je bila tudi glavni sponzor in nas je razvajala tako z izdelki, srčkanimi čokoladicami kot tudi igro na srečo :) Posebej bi pohvalila samo predstavitev kozmetike ter novih izdelkov, saj je postregla z zanimivimi informacijami podanimi na enostaven in zapomljiv način. Sem res prav uživala! :) Kozmetiki Afroditi lahko sledite tudi na Facebooku, Instagramu ali pa jih obiščete v njihovi spletni trgovini :) Če me redno spremljate, ste zagotovo opazili veliko Kozmetika Afrodita izdelkov tudi pri meni, čeprav priznam, da jih za veliko nisem spisala ocene saj sem jih prej porabila :P Kozmetika Afrodita ostaja ena izmed meni najljubših znamk kozmetike nasploh, z njo sem tudi nekako odraščala, saj smo doma vedno imeli njihov Koprivin šampon za lase in moji starši ga kupujejo že leta, no sedaj že desetletja, pa tudi sama ga imam ponavadi vedno v kopalnici.

V objavi vas ne bom vodila kronološko skozi kaj vse se je zgodilo, saj je takih objav na spletu že kar nekaj, drugače pa si lahko potek dneva ogledate na uradni strani dogodka. :) Zamislila sem si malce drugačno objavo, kjer bom predvsem predstavila sodelujoče znamke ter izpostavila meni osebno najboljše dele lepotne konference :) Ter seveda, vsaj malo predstavila izdelke, ki smo jih prejele domov:)


Na lepotnih stojnicah so se predstavili tudi Alessandro, ki ga lahko najdete na spletni strani ekozmetika.si  ter YoungBlood. Znamka je ravno odprla tudi svojo spletno trgovino, najdete pa jih tudi na Facebooku. Zelo so pohvaljene njihove mat šminke, tako, da če ste ljubiteljica šmink vam priporočam ogled. Gre za dve znamki, za kateri priznam, da pred tem dogodkom še nisem nič imela doma oziroma ju nisem poznala kaj veliko. Alessandro sem poznala že prej, ampak mi je bilo zelo všeč spoznati znamko in izdelke na malce drugačen način, bolj osebno in v živo. YoungBlood sem sedaj imela prvič priložnost videti od blizu, čeprav sem slišala že nekaj pohval. Nekaj blogerk je prejelo tudi njihove izdelke, tako da se že veselim ocen, sploh šmink :P Znamka mi deluje zelo zanimiva, malce drugačna, povrhu vsega pa gre za mineralno kozmetiko... sliši se zelo obetavno. :) 

Oglasila sem se tudi na stojnici znamke Curaprox. Ker je nega zob pomembna in ker mi je znamka zelo zanimiva sem seveda malce pofirbcala tudi pri njih :) Obožujem njihovo zobno pasto Curasept ADS 705, zobna pasta s fluoridom v obliki gela, ki mi dejansko pomaga proti obarvanju zob ter odlično skrbi za dlesni. Sledite jim lahko tudi prek Facebooka :) Naslednja stojnica je bila znamka Vichy, ki jo že vsi verjetno dobro poznate in ne potrebuje posebne predstavitve. Znamka se je predstavila s svojo linijo Normaderm, ki sem jo tudi sama pred leti redno uporabljala, sploh ko sem bila še v najstniških letih. Takrat sem oboževala njihovo nočno kremo Night Detox, in razmišljam da bi si jo spet privoščila :) Vichy lahko sledite tudi prek Facebooka :) Ustavila sem se tudi pri stojnici Clarisonic, kjer smo malce poklepetali o negi kože ter o posebnosti ščetk Clarisonic... bi jo z veseljem imela :) Ter seveda Melvita, kjer so mi tudi izmerili vlažnost kože, ki je bila sicer normalna, vendar malenkost na suho stran. Do sedaj so mi vlažnost merili že dvakrat, enkrat pri L'Occitanu ter enkrat pri AlpStories in obakrat so namerili podobno, tako da kaže, da je moja koža saj kar se tega tiče na dobri poti. Soblogerke so lahko dale meriti vlažnost kože tudi pri AlpStories stojnici ali pa Vichy stojnici :)


Seveda nismo samo hodile od stojnice do stojnice in brskale po kozmetiki, tudi učile smo se :) Prva delavnica se je pričela ob 9 uri in je trajala približno dve uri. Blogerka Ajda Sitar ter fotograf Domen Blenkuš sta z nami delila svoje znanje in izkušnje ter nam poskušala čim bolj pomagati tudi pri praktičnem delu, ko smo poskušale novo znanje aplicirati tudi same. Najlepša hvala obema za izčrpno predavanje, vse nove nasvete in pravila fotografiranja bom poskušala čim bolje aplicirati tudi na moje slike in moj blog :)  Ker sem sedela ravno v zadnji vrsti mi je pogled nenehno uhajal na stojalo Kozmetike Afrodite in sem seveda morala vsaj poskusiti ustvariti čim lepšo sliko novih izdelkov za lase ter novih izdelkov za intimno nego :)

Ker sem ljubiteljica hrane in pač rada jem, hehe, (saj se mi pozna:P) sem seveda morala slikati tudi s čim smo potešile lakoto.  Najprej nas je razvajal Dvorec Trebnik in poskrbel za prvo kavo oziroma čaj ter rogljičke in seveda prvi goodie bag :) Prva pavza nas je razvajala z zanimivimi zdravimi smoothiji, za kosilo pa je sledila "finger food", katere priznam niti nisem uspela veliko poskusiti, ker je bilo kosilo ravno  med 12.30 uro ter 14. uro, ko se je odvijala tudi lepotna tržnica :) Punce so zelo pohvalile mini hamburgerje :) Vzdušje je bilo super, kaj je boljšega kot kombinacija okusne hrane ter odlične kozmetike? Ob večernem druženju so nas razvajali z odličnimi cakepopsi :) Sploh čokoladni so bili super, sem se jih najdela :) Da nismo bile žejne je poskrbela pijača Nula za dodatno energijo pa pijača Restart. Več o prehrani na dogodku pa si lahko preberete tukaj :)

Obvezne slike L'Occitane kozmetike, ki se je predstavila v večernem delu dogodka. Omogočali so nam tudi masažo rok in seveda sem jo izkoristila, saj sem cel dan nekaj držala v roki, če ne drugega pa moj fotoaparat. Končno sem imela priložnost povonjati novi parfum Iris Bleu & Iris Blanc, ki diši odlično in bi bila zagotovo ponosna lastnica kakšnega takega parfuma, hehe :P O L'Occitanu se niti ni potrebno kaj veliko razpisati, vsi poznamo znamko saj je v Sloveniji zelo dobro sprejeta, če berete moj blog pa ste v zadnjih dveh mesecih zagotovo zasledili tri objave z njihovimi izdelki. Njihove izdelke sem vedno imela rada, tudi če sem kdaj mnenja, da so cenovno zame precej nedostopni, večinoma pa sem imela res srečo, da so me ljudje okoli mene obdarovali z njihovimi izdelki.. Če bi lahko, bi z veseljem imela vsaj pol trgovine doma :) L'Occitane Slovenija lahko sledite tudi prek Facebooka :)

Ter še meni zelo ljubi Oriflame, ki se je tudi predstavil na stojnicah! Redni bralci/ke bloga boste vedeli, da sem imela že zelo veliko njihovih izdelkov in da sem z veliko večino zelo zadovoljna! Oriflame me vedno preseneti z kakovostjo izdelkov in seveda tudi z odtenki, praktičnostjo, da ne omenjam lepoto - sploh pri Giordani Gold izdelkih! Super je bilo spoznati tudi obraze izza ekrana in seveda poklepetati o izdelkih in novostih :) Sama komaj čakam testiranje dobrot, ena izmed njih je tudi True Perfection krema za okoli oči, za katero najdete oceno tudi na mojem blogu :) Komaj čakam da poskusim še ostale novosti, njihova zelo znana linija Honey&Milk pa je doživela tudi prenovo :) Sama trenutno uporabljam mleko za čiščenje obraza iz te kolekcije in mi je super, če ste morda kaj poskusili iz linije pa mi sporočite, da vem kaj moram še poskusiti :)

Med eno izmed pavz nas je osvežila nova pijača z imenom Restart, ki sem jo omenila že zgoraj. Dodala sem še dve sliki iz dvorane, žal niso najboljše kvalitete, ker moj fotoaparat ni najboljši za take slike pa tudi svetloba ni bila najboljša. Lahko pa vidite zgoraj desno predavanje, ki se je navezovalo na to, kako blogerke navežejo stik z uvozniki, kaj se priporoča, kakšen je pozitiven pristop do iskanja novih sodelovanj. Ter zadnji del večera, spodaj levo, ko smo preko spletne ankete podale svoje glasove lepotnim znamkam in nagradile: - Dominur d.o.o. za najboljše sodelovanje z blogerkami, AlpStories za najboljšo novost na tržišču - Lepotni pionir,  Kozmetiko Afrodito kot zmagovalko v kategoriji slovenska znamka, L'Occitane v kategoriji lepotna novost za izdelek Izboljševalna CC krema Popolna potonika SPF 20, katere oceno lahko preberete tudi na mojem blogu :) Nagradile smo tudi kategorijo najboljši dogodek za blogerke, kjer je zmagal Vichy :) Sledila pa je še ena nagrada, ki jo je prejela blogerka Ana Verdnik, za združitev slovenskih lepotnih blogerk, saj je ustanoviteljica Facebook skupine Slovenian Beauty Bloggers. Na tem mestu gre še posebna zahvala organizatorici dogodka - Niki Veger! Odlična organizacija, vse je bilo premišljeno, pripravljeno, zanimivo, novo, doživela sem čisto drugačen pristop k bloganju - sploh skozi izbor predavanj, sem spoznala, da na določene zadeve sploh nikoli ne pomislim - recimo Google Analitik in podobno! Da ne omenjam, čudovitega prostora - Grand Hotel Union, ki je poskrbel, da smo se počutile udobno in domače! Če še ne sledite in ne berete Nike, jo lahko najdete na njenem blogu beautyfullblog ali pa na FacebookuInstagramu , Bloglovin, Pinterest ter YouTube :) No zadnja slikica pa predstavlja nakit Zlatarne Celje, ki se je predstavila v večernem delu dogodka, in seveda sem kot ljubiteljica nakita morala malce pofirbcati :) 

Še nekaj znamk, ki so se nam pridružile na lepotnih stojnicah :) Zgoraj vidite izdelke trgovine SMILE concept store, v katero še kar nisem uspela zaviti, čeprav planiram obisk že nekaj časa. Predvsem gre za trgovino z dekor izdelki, ki pridejo prav tako tistim, ki radi uživate v udobju svojega doma kot tudi seveda blogerkam, ki iščemo ideje in izdelke za bodoča ozadja. Trgovini lahko sledite tudi preko Facebooka in Instagrama :) Malce nižje boste videli sliko darilca, ki sem ga prejela od njih - zelo lep podstavek za nakit, katerega lahko pričakujete, da ga boste videvali v naslednjih objavah na blogu :) Desno zgoraj je slika iz začetka dogodka, prvi nagovor na konferenci in pozdrav pred prvo delavnico, kjer se je Niki na odru pridružil tudi Peter Poles, ki je z nami ostal cel dan in povezoval celotni program :) Na tem mestu bi omenila še ostale predavatelje - Matej Špehar, ki nam je predstavil pomembnost družbenih omrežij, Jure Doler, ki nam je predaval o tem, kako iz vsakega zapisa na blogu potegniti kar največ. Ter seveda ne smem pozabiti še na blogerko Gejbo, ki je avtorica najstarejšega slovenskega lepotnega bloga Parokeets, ki nam je predstavila osnove Google Analitika, ki jih moram še malce preštudirati :) In se zopet vračam na lepotno tržnico, kjer se nam je predstavila tudi znamka AlpStories. Malce smo poklepetale, nekaj izdelkov že testiram doma, objave pa sledijo tekom meseca :) Zelo zanimiva znamka, ki me je do sedaj čisto prepričala in navdušila, tako da za več informacij svetujem, da jim sledite tudi preko Facebooka ali Instagrama :) Družile smo se tudi z znamko Avon, ki je  v slovenskem prostoru že kar nekaj let in je postala odlično poznana in sprejeta znamka. Osebno imam kar nekaj izdelkov znamke, ki so me zelo navdušili, sploh izdelki kolekcije Luxe! In seveda, spet govorim o šminkah :) Avonu lahko sledite tudi preko Facebooka :)


Še zadnja slika iz lepotne tržnice - predstavili sta se tudi Le Couvent des Minimes ter Melvita :) Melvita je že zelo poznana znamka pri nas, med blogerkami pa so izjemno priljubljena njihova olja ter cvetne vodice :) Seveda sem se morala ustaviti tudi pri teh dveh znamkah, malce povonjati novosti, pregledati izdelke, poklepetati. Predvsem nisem še imela časa in priložnosti pobližje pogledati izdelkov Le Couvent des Minimes, moram priznati, da je okrog njihove stojnice prav puhtelo od parfumov :)

In sedaj se premikam na drugi del objave, kjer pa ne bom govorila o vsakem posameznem izdelku, ker jih je žal preveč. Odločila pa sem se, da jih predstavim, saj predvidevam, da izdelkov ne bom še enkrat slikala ob koncu meseca za objavo New In (ampak bom raje samo naredila povezavo do te objave). Toliko razvajanja in toliko daril kot sem jih prejela na tem dogodku jih nisem še nikoli nikjer, to je bil dobesedno kot so že nekatere blogerke rekle - božič v oktobru :D Naj poudarim, da namen dogodka ni bil prejeti darila in da nobena izmed nas ni pričakovala česa takega - nekaj malega že, ampak to je preseglo vsa pričakovanja od vseh!
Na stojnici so se predstavile znamke Curaprox ter Melvita, SMILE Concept store pa nas je spremljal skozi celotni dogodek, na mizicah, ob fotografski delavnici, ob pavzah.... Curaprox nas razvaja z novo zobno ščetko Curaprox Superduo zobna ščetka CS5460 ultra soft + medzobne ščetke CPS prime. Melvita nas je razvajala z Certificirano organsko vlažilno kremo za vitalno kožo ter Cvetno vodico damaščanske vrtnice. Razvajal nas je tudi CD z kompletom izdelkov za nego kože - CD Deo Pump sprej granatno jabolko, CD Deo roll on granatno jabolko ter tup gelom granatno jabolko. SMILE concept store pa nas je razvajal z podstavkom za nakit Robin Petal Jewellery dish ter darilnimi boni v vrednosti 10 evrov :)


Dvorec Trebnik nas je pričel razvajati takoj ob začetku dogodka in nam podaril paketek, ki je vseboval kemik, blokec ter trakec za ključe, majčko, Energy Tonic osvežilno meglico za obraz in telo, Fresh Aloe kremnim gelom za roke, dt balzamom za ustnice Med ter kompletkom mini pilice za nohte ter ščopačcem :) Kozmetika Afrodita nas je razvajala z  čokoladicami, trakcem za ključe, pisalom ter blokcem, testerji izdelkov linije Pearl Prestige, Arganovim oljem za lasne konice, Sladkornim pilingom ter Natural Balance intimnim milom. Avon nam je podaril Supreme Oil sprej za lase, ki ga že imam in ga pridno uporabljam, ker je res dober :) Poleg tega pa smo prejele še podlago za senčila ter parfumček Attraction. Razvajal nas je tudi Oriflame in prejela sem kar tri izelke - True perfection masko za obraz, kremo za okoli oči ter nočno kremo. 


Razvajali so nas tudi pri Essence in Catrice :) Od Essence sem prejela All About Roses paletko senčil, pisalo, Gel nail polish 52 amazed by you, tekočo šminko 04 show off!. Catrice pa me je razvajala z Chocolate Nudes paletka senčil, Glossy lip glow ter Ultimate Nail lacquer lakom v odtenku 94 It's a Very Berry Bash. V večernem času so se predstavili tudi Lassana in prejela sem tester izdelka La Biosthetique Silky spa shampoo. Razvajal pa nas je tudi Alessandro in sicer sme prejela kar nekaj izdelkov - Take Off nail polish remover gel, Veggie nail cream carrot&orange, lak za nohte iz nove zimske kolekcije Glam Rock Black Leather, plus trakec za ključe, pilica za nohte, usb ključek ter šampanjec, ki pa ni zdržal do slikanja :)

Razvajal nas je tudi Eucerin in sicer sem prejela izdelek Anti-Age Hyaluron- filler CC kremo v odtenku Medium. Potem smo prejele še darilce znamke La Roche-Posay - Hydreane Riche vlažilno nego za občutljivo kožo, ter kompletek testerjev - Lipikar čistilno olje, Physiological cleansing milk - čistilno mleko, Anthelios XL kremo, Toleriane Teint tester podlage ter Lipikar mleko za telo. Da bom zelo lepo dišala je poskrbel Le Couvent des Minimes z izdelkom Kolonjska vodica Eau Aimable. Še nekaj novosti od Golden Rose  - Perfect Lashes Ultra Volume x4 maskara ter Color Expert  lak za nohte v odtenku 02

Kot sem že omenila zgoraj, so se na lepotni tržnici predstavili tudi Young Blood, nekatere izmed blogerk pa so prejele tudi nekaj njihovih izdelkov v test, tako da komaj čakam na objave :) Enotni uvoznik za Biotherm in Lancome se je predstavil kar preko Clarisonic, kjer smo prejel posebne kupončke in z njimi na koncu dogodka prejele tale čudovit paketek izdelkov. Razvajal nas je tudi Lancome  in sicer z čudovitim izborom izdelkov - La vie est belle testerjem parfuma, maskaro Hypnose Volume-a-porter, ter testerjem kreme za obraz Visionnaire Nuit Beauty sleep perfector. V vrečici sem prejela še izdelke znamke Biotherm, prejela pa sem kompletek testerjev Biosource - čistilni gel, tonik ter Aquasource kremni gel za obraz ter nekaj ta mojega dragega - Biotherm Homme Force Supreme Youth Reshaping Cream. Na lepotni tržnici se je predstavil tudi Philips, kot darilo pa sem prejela toaletno torbico. V večernem delu dogodka nas je obdaril tudi L'Occitane in sicer z tremi izdelki v potovalnih velikostih - krema za roke Srce vrtnice, Mandljevo olje za prhanje ter mleko za telo Mandelj.

Ličila.si so nas bogato obdarila s kar celo škatlo izdlekov - Makeup Revolution Eyes Like Angels paletka senčil, Uma lak za nohte v odtenku Strawberry fields forever, Uma šminko za ustnice 820 Natalia in Portland, Nanshy Angled detailer čopič, Eylure brow pencil - svinčnik za obrvi, ročno izdelana zapestnica, Montagne Jeunnesse Manuka Honey Rescue Masque masko za lse ter masko za obraz Juiced Cucumber peel off masque, Twigs anti-rub gel, Twigs Nipple covers ter Twigs Breast lifters :) Imela sem tudi malce sreče in prejela tudi Vichy izdelek  in sicer Normaderm BB Clear Unifying corrective cream. Razvajal me je tudi AlpStories s prav posebnim paketkom izdelkov, ki kot lahko vidite na sebi nosi ime in napis konference . gre pa za linijo Ginko - tuš gel, mleko za telo ter sol za kopel. Razvaja pa nas tudi Zlatarna Celje, saj nam je podarila 10% popust na izdelke linije Vilinski simboli :) Medijsko je dogodek podprla AdriaMedia Ljubljana, blogerke pa smo prejele zadnjo številko revije Cosmopolitan ter dve gumici za lase.


Ter še nekaj izdelkov za razvajanje kože ter las :) Paul Mitchell nam je podaril potovalne verzije Teatree Lavander Mint šampona ter balzama za lase :) Nivea nas je razvajala z klasično Nivea kremo v modri kovinski škatlici s pravljičnim motivom, pravljicami ter nalepkami, ki se svetijo v temi ter Labello balzamom za ustnice Care & Coluur Red :) Tudi Click2chic se je pridružila ultimativnemu razvajanju blogerk in nam v čudoviti beli škatli podarila tri izdelke - Subrina Vitamines & Strength šampon ter balzam za lase ter Yummy Vanilla Body Butter :) Za konec pa še dva nova Aussie izdelka in sicer iz linije Repair Miracle šampon ter balzam za lase :)

Tako, pa sem končala pregled glavnih točk dogajanja na sami konferenci  ter vam predstavila vse sodelujoče, od organizatorke Nike do predavateljev ter sodelujočih znamk :) Res je bil unikaten, neponovljiv dogodek in imela sem veliko srečo, da sem se ga lahko udeležila! Najlepša hvala vsem, ki ste pomagali pri organizaciji, tako Niki Veger kot tudi Grand Hotelu Union za odlično  lokacijo! Pa seveda vsem, ki ste mi delale družbo čez dan, super je bilo! Kdaj ponovimo? :)

Za konec pa vas vabim, da pokukate še k drugim soblogerkam, ki so že pisale o dogodku in pogledate še malo kaj so zapisale one :)

Cherry Colors 

Telovadit začnem vedno na isti dan. Jutri. 

La Dolce Vita 

Sugarlove blog 

failed_beautification 

Lunx.x 

Ajda & Tjaša's Beauty Corner 

Beauty of A Lemon 

Sparkle with laughter 

Gejba Parokeets - video 1 
                             - video 2 
Parokeets

Sarah's Blog 

Etiketa Magazin 

Low Maintenance Beauty

beautyfullblog


Jessie Fairytale - video

                            - objava

Taya

Mateji ustvarjata

Hysteria Of Decay

Charm Of Beauty

Mad About Red

Viva La Vida

Karinartistic

Nail 2 express

Tina

The Beauty Of Nail Polish + video

Beautysaur

Lacquered Bits

baroque fool

La beaute

Fruits and Snow

All things Artsy

Coveredwithsparkles

V medijih: Govori.seCosmopolitan, Style.Over. Net, ArsCosmetica, Pentlja.si :)

Priporočam, da objavo v naslednjih dnevih še malce spremljate, saj jo bom popravljala po potrebi in dodajala povezave do drugih objav soblogerk, takoj ko bom lahko :)

Še enkrat najlepša hvala za tako nepozaben dan! Super ste!

Če vam je bila objava všeč jo lahko delite naprej :) Če pa mi še ne sledite me lahko najdete na Facebooku, Instagramu, PinterestuTwitterju, Google+ :)

Pa hvala za pozornost :)

Love, UniqaPoly

19 comments:

  1. Tole je pa mislim da najbolj izčrpna objava o konferenci do sedaj. Si se zelo potrudila :)
    Pa super je bilo klepetati s tabo v petek :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe hvala :) Sem jo dolgo pisala :P Pa hvala enako, komaj čakam naslednjo priložnost, da kakšno rečeva :)

      Delete
  2. O waw, še ena ki se je zelo potrudila in tudi veliko fotkala! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Sem probala čim več slikic objavit, drugače pa objavo še malce dopolnjujem, sploh ko katera izmed nas napiše še kakšno objavo o dogodku :)

      Delete
  3. Super fotke, vidim, da ste uživale :)

    ReplyDelete
  4. Zdaj, ko sem prebrala to objavo mi je pa še bolj žal, da nisem šla :( srečnice! :)
    J.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Julija, če drugage ne, vsaj veš da naslednjega dogodka zagotovo ne smeš zamudit .)

      Delete
  5. Uf, dobra si! Se vidi, da si si za to objavo vzela veliko časa. Super te je bilo spoznat in zdaj v Sparu vsakič gledam, če te kje srečam :P
    Pa všeč mi je, da že uporabljaš nasvete s predavanj ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaaa :) Enako, komaj čakam, da se spet srečamo :) Hehe hvala, se bom trudila, da bo konferenca in njena vsebina pozitivno vplivala tudi na posamezne objave :)

      Delete
  6. Polona, zakaj pa moje objave nisi dala na seznam? :P Ti, ti. *just kidding* hehe :D
    Zdaj vidim, da sem pri tebi čisto pozabila pustiti komentar. Polona, hvala ti ta družbo in klepet v petek, super je bilo. <3
    Si se pa res potrudila in vse posebej poslikala, super objava. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ej ravno sem jo, pritisnem na pososdobi objavo in vidim da mam nov komentar na objavi :) Nisem pozabila nate hehe :) Hvala tebi za družbo, komaj čakam da ponovimo kaj podobnega :) Ko boš naslednjič v LJ pa kar sporoči, da se kaj dobimo :) Hvalaaa :)

      Delete
  7. Odlična objava in pa super slike :) Pa fajn te je bilo spoznati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaaa :) Enako :) Upam, da imamo kmalu priložnost, da spet kakšno rečemo :)

      Delete
  8. Zelo si se potrudila za tole izčrpno objavo :) Z veseljem prebiram objavo vsake blogerke, ki se je udeležila dogodka, tako se namreč počutim, kot da sem bila z vami tam :) xx Maja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaa :) Sem poskušala biti čimbolj natančna in kratka, pa ta drugi del ravno ni šel... :)

      Delete
  9. uf, tole si pa res podrobno opisala ... po nasvetu Dolerja, naj bodo članki obsežni, kajne? ;) To je edini nasvet, ki sem ga ujela na konferenci, nisem pa izpustila čokoladnih Cakepopsov ;).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, ja :) Obsežni in dobro polinkani :P Čokoladni Cakepopsi so bili odlični, bi bil greh jih zamuditi :P

      Delete

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)