Friday, October 9, 2015

Ocena: HerBio - AHA sadna peeling maska :)


Pozdravljeni! Že poznate HerBio? Gre za slovensko znamko naravne kozmetike, ki ima za svoj slogan  "Feel better - live better". Njihovi izdelki so osnovani na zeliščni osnovi, kozmetika je blaga, učinki pa so dolgoročni. Ker poskušajo ostati čim bolj zvesti naravi ne testirajo na živalih, izogibajo pa se tudi umetnim in genetsko spremenjenim sestavinam. Imajo tudi zanimiv simbol - deteljico, ki predstavlja veliko srečo,  zaradi njene redkosti ter simboličnega števila štiri. Na splošno pa se deteljico povezuje z vitalnostjo in življenjsko močjo. Več o HerBio si lahko preberete tudi na njihovi spletni strani ali pa jih povprašate na njihovem Facebook profilu :) 


Kaj pravijo o izdelku pri HerBio - Dodatna nega mastne in nečiste kože ter kože z razširjenimi porami. Maska ima dvojni učinek – učinek nežnega pilinga, saj odstrani odmrle celice kože in negovalni učinek, ki spodbudi regeneracijo kože, jo naredi prožno, mehko in voljno. Vsebuje olje pomaranč, izvlečke limone in kumaric, AHA glikol, mlečno kislino, bisabolol in alantoin.

Embalaža, cena - Embalaža je preprosta bela plastenka z nalepko ter prozornim pokrovčkom ter sistemom za doziranje na pumpico. Vsebuje 50 ml izdelka ter stane 9,95 evra. Po odprtju je izdelek uporaben še naslednjih 12 mesecev. Pumpica pride zelo prav, saj tako ne prenašate bakterij iz rok v preostali izdelek, ke pa res da je potrebno odprtinico redno po uporabi očistiti, saj se tam lahko naberejo ostanki izdelka in zamašijo pumpico.


Uporaba - Piling sem na obraz nanašala dvakrat tedensko, ponavadi zvečer, po večernem čiščenju kože. Piling sem nanesla na rahlo navlaženo kožo ter ga pustila delovati nekje 10 minut. Za doziranje je dovolj že en pritisk na pumpico, drugače se boste hitro znašli z preveč izdelka v roki. En potisk vam iztisne debelo kapljo izdelka, ki ga potem enakomerno nanesete na obraz ter pregib z vratom. Načeloma pa sama uporabim en potisk in pol recimo, da imam dovolj izdelka.

Vonj in barva - Izdelek ima zelo močan saden vonj, ki mi je osebno zelo prijeten, mene najbolj spominja na vonj po limoni morda malce po pomarančah. Gre za izdelek svetlo rumene barve, ki pa ne pušča nobene obarvanosti na koži ali karkoli podobnega.

Tekstura - Izdelek me spominja bolj na kakšno kremo za obraz, je gosta ampak ne preveč, se vseeno lepo razmaže in dejansko se na obrazu čuti kot negovalna gosta krema. Če imate morda kakšne ranice na koži, recimo spraskane mozolje je morda bolje se izogniti tistim predelom, saj vas bo ob nanosu malce zapeklo. Sama drugače kar nanesem na cel obraz, in se izdelka skoraj nič ne čuti, razen pač na ranicah. Ko se izdelek na obrazu posuši, se res posuši in postane mat.

Občutek na koži - Ker je tekstura precej gosta in kremna, se masko res čuti, ampak ne zateguje, zapeče samo na ranicah, ni nobene vroče ali hladne senzacije na koži. Res čisto nežna maska! Po uporabi, ko izdelek sperem z mlačno vodo, je moja koža mehka, navlažena, ni iritirana, ni rdeča ali karkoli podobnega. Izdelek se mi ravno zato zdi primeren tudi za tiste z bolj občutljivo in suho kožo. Kar se tiče zmanjšanja por ter pigmentacij nisem opazila velike razlike, morda le malce pri pigmentacijah, ki so morda na zgornjem predelu lic ter nosu malce manj vidne. 





Povzetek - Vedno sem mislila, da bo kislinski piling bolj agresiven, ampak sploh ni! Vsaj ne tale, ta je res nežen in kože nič ne iritira. Kar se tiče nastanka mozoljev nisem opazila spremembe, opazila pa sem, da je moja koža bolj navlažena, bolj mehka, bolj enotnega tena ter opazila sem rahlo razliko pri pigmentaciji, predvsem na predelu nosa ter zgornjem delu lic. Maska mi je lepo odstranila odmrle celice in tudi pri kakšnem spraskanem mozolju, mi je pomagala, da se je rana hitreje zacelila. Predvsem bi pohvalila vlažilnost maske! Primerna bi bila tudi za vse z občutljivo, suho kožo ali za vse, ki si želite poživiti pusto kožo. Glede na to da gre za encimski piling sem res pričakovala bolj invazivni izdelek, ampak je res nežen. Tako nežen, da boste morda kdaj pomislili, da sploh nič ne dela. Všeč mi je tudi, da sadni vonj ostane tudi po nanosu, obožujem namreč izdelke, ki imajo sadni sveži, limonasti vonj! Bonus je tudi, da sem po uporabi v obraz čisto mat, čisto nič svetleča ali mastna! Zelo priporočam vsem, ki bi radi poskusili kak tak piling, pa si ne upate, ker se bojite dodatnih iritacij. :)

Upam, da vam je bila ocena v pomoč! V kolikor vam je objava všeč, jo lahko delite naprej na svoji socialnih omrežjih! :)

Če mi še ne sledite, me najdete na Facebooku, Instagramu, Twitterju, Pinterestu, Bloglovinu :)

Love, UniqaPoly

*Izdelek sem prejela v oceno

4 comments:

  1. jaz pa imam njihovo kremo za uravnoteženost kože, pa mi je kar všeč no, edino nastanek mozoljev pa ni neke bistveno zmanjšala da bi lahko rekla da je oh in sploh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kreme še nisem probala ampka mi že po imenu zveni, da ne bi bila najbolj primerna za moj tip kože. ja na mozolje vpliva toliko faktorjev da je težko da bo en sam izdelek kaj vplival...

      Delete
  2. Jaz sem bila isto presenečena, da je res tako zelo nežna. Se strinjam s tabo, zame je bolj vlažilna kot pa nek ekstremen piling. Mi je pa všeč ta kremasta tekstura :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je tudi všeč, da ni preredka ali pa preveč podobna maskam za obraz z glino :) se tudi ne posuši na obrazu na tak način, kar mi je super :)

      Delete

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)