Tuesday, October 6, 2015

Ocena: Oriflame Giordani Gold Youth Full Gloss - Lavander :)



Pozdravljeni! Zopet nova ocena na blogu! Tokrat predstavljam izdelek znamke Oriflame - Giordani Gold Youth Full Glos v odtenku Lavander :) Če ste prebrali mojo prejšnjo objavo ste videli, da sem imela priložnost pobliže spoznati Oriflame in njihove predstavnike tudi na prvi lepotni slovenski blogerski konferenci, ki se je odvijala 2.10.2015 v Grand Hotelu Union :) V kolikor objave še niste videli ali je imeli časa prebrati, jo najdete tukaj - klik klik :) 

Na lepotni tržnici dogodka smo seveda poklepetale tudi o  izdelkih za ustnice ter na sploh o Giordani Gold <3 Gre namreč za izjemno elegantno in seveda kakovostno linijo izdelkov o kateri lahko bolj ali manj govorim samo v superlativih, ker je fantastična. Sploh če ste tako kot jaz - nore na šminke in glose! Obožujem njihove šminke, eno izmed ocen  tekočih šmink najdete tukaj, oceno podlage ter čopiča tukaj, super jesenskega lakca v odtenku Noble Burgundy tukaj :) Seveda pa to ni vse, ker pač sem nora na Giordani Gold vam to lahko dokažem še z oceno CC kreme tukaj ter ene izmed najboljših šmink na sploh, Giordani Gold Jewel šminka v odtenku Dusky Nude. Imam še nekaj šmink iz linije GG, ki jih žal še nisem uspela poslikati in oceniti, ampak upam da mi uspe to jesen :) Kaj pravite na eno skupinsko objavo tipa "best of.."?


No, da se vrnem nazaj k samemu izdelku :)

Kaj pravi o izdelku OriflameGladke, sijoče in mladostnejše ustnice v enem samem potegu. Razkošno bogato, nelepljivo bleščilo za ustnice, ki vlaži in gladi ustnice s mikrosferami hialuronske kisline. Na voljo v številnih čudovitih odtenkih.

Embalaža, cena - Izdelek je najprej zapakiran v elegantno črno škatlico z zlatim napisom, značilno za Giordani Gold izdelke. Sam glos ima transparentno embalažo z zlatim pokrovom, ki ga krasi vgraviran znak GG. Aplikator je klasičen, izdelek pa vsebuje 3.5 ml izdelka. Cena izdelka variira glede na kataloško obdobje, redna pa je 9,90 evra. Na voljo imate pet različnih barv, gre pa predvsem za svetle nežne odtenke roza barve, koralni odtenek ter bolj rjavkasto nude odtenek.

Odtenek - Sama imam odtenek Lavander, ki je iz embalaže videti zelo svetel lila odtenek z drobnim srebrnim shimmrom. Na samih ustnicah je odtenek precej svetlejši in deluje bolj svetlo roza z rahlo vidnim shimmrom. Odtenek ima hladnejši podton in kot lahko vidite na slikah v nadaljevanju bolj pristaja svetlopoltim, bledokožkam in vsem, ki vam na obraz bolj pristaja hladen roza podton (čeprav imam sama topel rumen podton mi sedaj, ko nisem več zagorela odtenek čisto ustreza). Ko sem ustvarjala slike za objavo je bilo še malce topleje, sama pa sem imela tudi malce več barve, zato se na swatch-ih toliko bolj vidi razlika med mojo roko ter samo barvo glosa, shimmer pa je bolj poudarjen. Osebno mi je odtenek odličen, sploh ker izpade na ustnicah veliko bolj nežen in ker deluje malce "frosty" - zdi se mi najbolj idealen za kak zimski makeup look, čeprav sem ga sama uporabljala že od konca poletja naprej :) Izdelek se mi odličen za takrat, ko bolj poudarite oči in potrebujete le še "piko na i", da zaključite look. Za malce boljšo prekrivnost in bolj enoten odtenek je potrebno nekje dva nanosa, če pa želite da je glos bolj nežen in se ga ne vidi tako zelo, ampak želite samo malce poudariti ustnice bo en lepo nanešen nanos dovolj. Glos tudi ni tako zelo sijoč, ne deluje tako svetleče kot recimo kakšne tekoče šminke, ampak  deluje bolj kot kak balzam. Ustnicam doda malce svetlobe, jih subtilno obarva, kar izdelek naredi primeren za vse priložnosti.

Vonj - Glos ima rahel vonj, ki bi ga najbolje opisala kot vonj po vrtnici. Osebno mi je vonj zelo prijeten, ampak se ga na ustnicah ne vonja, sama vonj zaznam samo če povonjam izdelek direktno iz embalaže, po možnosti aplikator.

Tekstura - Ravno prav gosta, da se izdelek lepo nanaša. Ni podoben tekočim šminkam ali kakšnim klasičnim glosom ampak bolj kot kak tekoči balzam za ustnice. Glos ni lepljiv, se ne sprijema, na ustnicah se ga skoraj nič ne čuti. Zdi se mi tudi primeren za plastenje povrhu svinčnika za ustnice ali šminke :) Glos ustnice tudi lepo navlaži, saj vsebuje hialuronsko kislino je tako primeren tudi za tiste, ki imajo morda kakšne gubice okoli oziroma na ustnicah.

Obstojnost - Na meni izdelek obstane nekje dve do tri ure, sploh če nič ne pijem ali jem. Za nanos sploh ni potrebno imeti ogledalca, ker je odtenek tako nežen na ustnicah, da ni potrebno kaj veliko paziti. :)







Povzetek - Gre za odličen glos, ki je primeren za tako vsakdanje priložnosti kot tudi posebne. Odtenki so nežni, primerni za vse, ki niste ljubiteljice močno poudarjenih ustnic ali pa imate enostavno raje svetle, nežno poudarjene ustnice in izdelek, ki ga lahko nanesete kadarkoli in to brez uporabe ogledalca. Osebno mi je zelo všeč preprosta, elegantna embalaža, rahel vonj po vrtnicah ter sam odtenek. Priznam, da sem si želela, da bi bil bolj vijoličen, ampak mi je v bistvu bolj všeč tako kot je, saj ga sedaj lažje kombiniram  z drugimi izdelki in ga pogosteje nosim. Skratka, super glos, ki ni lepljiv in ga zelo rada nosim :) Mika me, da bi preizkusila še odtenek Wild Rose :)

Ste morda že poskusile katerega izmed glosov Youth Full Gloss? Kako so vam všeč?

Hvala za pozornost! Če vam je bila objava všeč jo lahko delite naprej na svojih socialnih omrežjih, za več informacij o izdelku pa se obrnite na Oriflame :)

SLEDITE mi lahko preko naslednjih strani - Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter, Google + ali pa se zgoraj desno pridružite sledilcem s klikom na "Join this site"  :)

Love, UniqaPoly

*Izdelek sem prejela v oceno

4 comments:

  1. Tud jaz bi si želela, da bi bil bolj vijoličen :D Sicer pa Oriflame-ovih glosov še nisem preizkusila ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Priznam, d aje mene ime Lavander takoj pritegnilo in da sem res mislila, da bo malce bolj na vijolično, ampak mi je sedaj v bistvu bolj všeč, da ni, ker je takšno specifično barvo težje kombinirati. Jaz sem probala še The ONE 5-in-1 glose in so tudi fajn, priporočam :)

      Delete
  2. O, pa res ni tako pigmentiran. Vseeno je odtenek lep za k smoky eyes :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja super zgleda ob kakem smokey eyes ali pa že samo, če imaš oči bolj poudarjene s kakšnim črnim linerjem :) Ker ni preveč shiny deluje bolj elegantno, ne vem kako naj opišem, bolj umirjeno ampak vseeno privlači pozornost :)

      Delete

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)