Tuesday, October 20, 2015

Ocena: AlpStories - Cleansing gel Sage&Mint



Pozdravljeni!

Tokrat se zopet vračam z oceno, in sicer enega mojih najljubših izdelkov vseh časov - ne pretiravam - AlpStories Cleansing Gel Sage&Mint ali 100% Naravnim čistilnim gelom žajbelj in meta! Sem že na drugi plastenki tegale odličnega čistilca za obraz!

O izdelku - Čistilni gel nežno očisti kožo umazanije in odvečnih olj ter deluje antibakterijsko. Kombinacija zeliščnih izvlečkov normalizira izločanje sebuma. Izdelek prepreči ponavljajoča se kožna vnetja, zmanjša vidljivost por, koža je po uporabi temeljito očiščena in osvežena. Izdelek ne vsebuje parabenov,  sulfatov, mineralnih olj, umetnih barvil, sintetičnih dišav, silikonov.  Izdelek ni testiranih na živalih in je primeren za vegane.

Uporaba - Majhno količino izdelka, osebno porabim nekje dva potiska pumpice, nežno vmasirate v obraz. Temeljito izperete z mlačno vodo.

Embalaža, cena - Izdelek je pakiran v plastično belo plastenko, ki vsebuje 200 ml. Ima dozirni sistem preko pumpice, kar mi je zelo všeč. Kot sem že omenila, ga navadno za eno čiščenje obraza porabim nekje dva potiska (predvsem zvečer, ker želim dodobra odstraniti ves makeup), zjutraj pa mi ponavadi zadostuje en potisk, približno nekje dve debele kaplje izdelka. Embalaža je oblikovana visoko, pokončno, zavzame zelo malo prostora na polički v kopalnici. Cena izdelka je 12,80 evra.


Moja izkušnja - Gel je rahlo gelaste teksture, malce obarvan, kot kak rahel zeliščen čaj, ampak drugače prosojen. Morda vas bo tekstura spominjala celo na kak aloe vera gel. Ima prijeten svež vonj, sama vonjam nekaj zeliščnega, še najbolj se mi zdi da zaznam vonj po žajblju. Kot sem že omenila, se gel dozira na pumpico, kar je super, nikoli ne doziram preveč in seveda ne namakam prstov v izdelek in ne prenašam bakterij! 

Občutek na koži je prijeten, osvežilen, morda malce hladilen. Gel mi kože čisto nič ne izsuši, je res nežen! Tudi ni kakšnega občutka zategovanja med  ali po čiščenju obraza. Ker imam mastno kožo sem bila skeptična ali mu bo uspelo odstraniti vse ampak mu je, obraz je res čisto čist po uporabi, dobro odstranjuje tako ostanke makeupa kot tudi vse druge nečistoče in maščobo. Po umivanju je moja koža mehka, pomirjena, nič rdeča ali razdražena.

Sicer se gel ne peni močno, ampak vseeno ne izgubi svoje gostote in učinkovitosti niti z uporabe ščetke za obraz. Moja koža je na gel zelo dobre odreagirala, brez iritacij, brez občutka zategovanja, brez kakršnegakoli pekočega občutka (dostikrat imajo čistilni geli namenjeni mastni koži v sebi nekaj, kar mi daje senzacijo pekočega občutka med čiščenjem). Osebno sem z gelom zelo zadovoljna in ga z veseljem uporabljam, v bistvu sem že na drugi plastenki! Če se najdete v opisu, vam res toplo priporočam, da ga ob priliki preizkusite! :)

SestavineAqua, Coco-Glucoside, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Decyl Glucoside, Glycerin, Mentha Piperita Leaf Extract, Salvia Officinalis Leaf Extract, Maltodextrin, Xanthan Gum, Sodium Lauroyl Glutamate, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Citric Acid, Glyceryl Caprylate, Parfum, Limonene, Linalool.




Upam, da vam je bila ocena v pomoč! Ste že preizkusili kaj od AlpStories, mi morda kaj priporočate? Sama sem poskusila še njihov Aloe Vera šampon, ki me je zelo navdušil! :)

Če vam je bila objava všeč, bom zelo vesela, če jo delite naprej! :) Hvala za pozornost!


Love, UniqaPoly

*Izdelek sem prejela v oceno

4 comments:

  1. Ooo, me veseli, da je tudi tebi všeč. Jaz ga tudi redno kupujem, ker je edini do sedaj, ki je praktično popoln. <3
    Aloe Vera šampon pa ravno testiram. Za 1x mu dobro kaže. Poglej mogoče še njihovo lešnikovo olje - v prihajajočih mesecih ga bomo potrebovale. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja res je dober čistilni gel, se ne spomnim kdaj sem bila nazadnje res tako zelo zadovoljna s kakšnim. Ne rečem, da drugi niso dobri, ampak tale je pač, tako kot si napisala - popoln :) Tole lešnikovo olje si pa morda zdaj na zimo res privoščim, še cenovno je ok :)

      Delete
  2. Sliši se dobro! Sem ravno v iskanju nekega dobrega gela/pene za obraz, ker so me nekaj mozoljčki napadli.

    ReplyDelete
  3. Ga res pripororčam, čeprav ni med cenejšimi.Tudi sama imam mozoljčke in se mi zdi da mi tole lepo očisti makeup dol, natančno, brez da bi mi pri tem dražilo kožo in povzročalo še več kožnih težav :)

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)