Thursday, December 4, 2014

Ocena: P2 - Sand style polish - 080 Lovely :)


Pozdravljeni! V test sem prejela tegale lepotca znamke P2, gre pa za Sand Style polish v odtenku 080 Lovely.  Poslali so mi ga iz spletne drogerije MojaDrogerija.si, točno tale odtenek pa je na voljo na tej povezavi in je trenutno celo znižan in ga lahko dobite že za 3,09 evra.


Kolekcija Sand style ponuja devet različnih odtenkov (oz. vsaj toliko jih je trenutno na voljo na strani mojedrogerije) in seveda sem se najprej zaljubila ravno v tega, ker je bil tak malo bolj vijolično - modrikast, hkrati pa bleščičast. Všeč mi je tudi efekt zrnatega finisha in si navadno podzavestno z blazinicami grem skozi lak na drugi roki, hehe, vem da je čudno ampak je res prijeten občutek. Tale lepotec se mi zdi popoln za zimske dni, tako zaradi odtenka kot tudi zaradi teksture, saj zgleda kot bi imela zdrobljene diamante na nohtih, je ravno prav bleščičast, da še vedno deluje elegantno.  Na slikah je malenkost bolj svetel kot je v realnosti, za polno prekrivnost pa boste potrebovali dve plasti. Tudi z eno bi že šlo, vendar se mi zdi da barva pride lepše do izraza, če imate dve. Ponaša se tudi s tem, da je brez formaldehida in toluola. Kmalu bom ocenila in objavila tudi drugi odtenek, ki sem ga prejela v test, to pa je bil 070 Pretty. Lak obljublja, da je dolgo obstojen, na meni je zdržal nekje 3 dni, kar je zame že precej dobro. V steklenički prejmete 11 ml, čopič pa je klasičen in morda malo manjši. Nanaša se enostavno in hitro.





Ste že poskusili kak P2 lak? Mi morda kakšnega priporočate?

Najlepša hvala Mojadrogerija.si za izdelek :)

Love, UniqaPoly

4 comments:

  1. Te so ful lepi! :)

    Sam mal težje jih je odstranjevat :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja to je res, jaz si namočim vatko v odstranjevalec in potem kar pustim na nohtu kako minuto, da mi ni treba drgnit preveč. Malo traja ampak gre :)

      Delete

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)