Saturday, February 21, 2015

Na testu: Farmona Slovenija - lasje, telo & stopala :)


Pozdravljeni! Danes vam predstavljam kratke opise in ocene izdelkov Farmona Slovenija. Gre za poljsko znamko kozmetike, ki ima v svoji ponudbi predvsem izdelke za nego telesa, rok, nog in las. Sama sem od njih prejela v test nekaj testerjev različnih izdelkov. 

Vsak od testerjev je imel na hrbtni strani nalepkico z opisi in navodili za uporabo in sem seveda jih večino tako zdrgnila, da se jih sedaj ko pišem oceno ne da več prebrati, tako da si bom za opise kaj sama znamka trdi o izdelku pomagala kar z njihovo spletno stranjo.



Najprej izdelki za nego las. Testirala sem Radical Med šampon proti izpadanju las, ki obljublja da opazno preprečuje izpadanje las, stimulira njihovo rast in zagotavlja lasnim koreninam vsa potrebna hranila za zdravo rast in razvoj. Cena za 300 ml šampona je 12,50 evra.

Sestavine: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide DEA, Propylene Glycol, Equisetum Arvense, Herb Extract, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Sodium Chloride, Butelyne Glycol, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated castor Oil, Apigenin, Oleanolic Acid, Biotinyl Tripeptide-1, Panthenol, Inulin, Glycerin, Hydrolyzed Ceratonia Siliqua Seed Extract, Zea Mays Statch, Polyquaternium-7, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Silicone Quaternium-22, Polyglyceryl-3 Caprate, Dipropylene Glycol, PEG-150 Pentaerythrityl Tetrastearate, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Citric Acid, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, DMDM-Hydantoin, Disodium EDTA, Parfum, Hexyl Cinnamal. 
Sama sem testirala le en tester, tako da efekta ne morem potrditi. Opazila sem, da ima šampon nežen naraven vonj, zelo nevsiljiv, se ne peni kaj veliko, tako da morda boste imeli občutek da ga niste dali dovolj, vendar je dovolj že taka majhna količina za eno umivanje las.
Naslednji šampon je bil Radical Med šampon za krepitev oslabljenih las, ki obljublja da lasem povrne zaščitno plast in je še posebej primeren za vse s posebnimi obolenji ali sistematičnimi zdravljenji, ki lahko vplivajo na kakovost las - na primer po ali med kemoterapijo. Za 300 ml šampona boste odšteli 12,50 evra.
Sestavine: Aqua (Water), Sodium Lauroyl Sarcosinate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate, PEG-18 Glyceryl Oleate /  Cocoate, Polyquaternium-7, Lactic Acid, Coco Glucoside, Glyceryl Oleate, Lauryldimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein, Lauryldimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Starch, Glycerin, Hydrolyzed Ceratonia Siliqua (Carob) Seed Extract, Zea Mays Starch, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Panthenol, Propylene Glycol, Panax Ginseng Root Extract, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Styrene / Acrylates Copolymer, Hydroxyethylcellulose, Disodium EDTA, Parfum, Hexyl Cinaamal, Butylphenyl Methylpropional
Poskusila sem en testerček tega šampona, tudi ta ima nežen nevsiljiv vonj in se zelo malo peni. Lasje so bili po uporabi mehki in lasišče se mi ni nič bolj mastilo kot sicer, tako da lahko rečem da bi bil lahko primeren tudi za mastno lasišče. Seveda imejte v mislih, da opisujem izkušnjo z le enim testerjem in da bi ob redni uporabi morda ta bila drugačna.
Tretji šampon pa je Radical Med hipoalergeni šampon za občutljivo lasišče, ki obljublja, da ne vsebuje soli, dišav in sulfatov, zato je primeren tudi za najbolj občutljivo lasišče. Cena za izdelek je ista kot pri prvih dveh, za stekleničko 300 ml boste dali 12,50e.
Sestavine: Aqua (Water), Sodium Lauroyl Sarcosinate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate, Urea, PEG-18 Glyceryl Oleate/Cocoate, Coco Glucoside, Glyceryl Oleate, Polyquaternium-7, Lactic Acid, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Panthenol, Hydrolyzed Silk, Allantoin, Polysorbate 20, PEG-20 Glyceryl Laurate, Tocopherol, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Disodium EDTA.
Zopet šampon z nežnim vonjem, ki pa se mi je zdel premalo učinkovit v smislu čiščenja. Imam mastno lasišče in tole za moje potrebe ni dovolj očistilo, kar sem v bistvu nekako pričakovala, saj če je nežen izdelek je verjetno bolj primeren za tiste z suhim lasiščem ali občutljivim lasiščem, ki potrebujejo bolj previdno in nežno nego.

Iz kolekcije Bamboo & Oils sem v test prejela Hair Genic Bamboo & Oils šampon za krepitev las ter masko za lase. Šampon obljublja nego za suhe in poškodovane lase, jih krepi in globinsko regenerira. Za 300 ml šampona boste odšteli 12,50 evra.

SestavineAqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide DEA, PEG-7, Glyceryl Cocoate, Parfum (fragrance), Hydrolyzed Keratine, Propylene Glycol, Bambusa Arundinacea (Bamboo) Leaf Extract, PEG-18 Glyceryl Oleate / Cocate, Silicone Quaternium-22, Polyglyceryl-3 Caprate, Dipropylene Glycol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Cetrimonium Chloride, Polyquaternium-10, Persea Gratissima (Avocado) Oil,Macadamia Ternifolia Seed Oil, Argania Spinosa (Argan) Kernel Oil, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Chloride, Disodium EDTA, Lactic Acid, CI 19140, CI 42090.

Maska za lase z izvlečki bambusa kompleksom rastlinskih olj in hidrokeratinom obljublja močne in čudovite lase. Za 300 ml izdelka boste odšteli 13,50 evra.

Sestavine: Aqua (Water), Cetearyl Alcohol, Distearoylethyl Dimonium Chloride, Glycerin, PPG-3 Benzyl Ether Myristate, Hydrolyzed Keratin, Propylene Glycol, Bambusa Arundinacea (Bamboo) Leaf Extract, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract, Milk Lipids, Ceramide 3, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Lauryldimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Argania Spinosa (Argan) Kernel Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Inulin, Parfum (fragrance), Phenoxyethanol Ethylhexylglycerin, 2-Bromo-2-Nitropropane-1, 3-Diol, Disodium EDTA, Lactic Acid.

Izmed izdelkov za lase sem bila s tema dvema najbolj zadovoljna, pa čeprav ne ustrezata najbolje mojiim mastnim lasem in lasišču. Šampon in maska imata nežen, svež vonj in šampon se malo bolj speni kot Radical Med šamponi, tudi maska se mi zdi kar dobro hranilna.



In še izdelki za telo. Testirala sem  Sweet Secret Chocolate maslo za telo,  gre za čokoladno maslo za telo s pridihom pistacije. Za lonček 225 ml izdelka boste odšteli 12,76e. V bistvu je bil tester tega izdelka tudi moj najljubši izdelek izmed vseh, ker res super dobro diši in poleg tega se še lepo vpije v kožo. Uporabila sem izdelek na nogah, ker imam tam res najbolj suho kožo na telesu in se mi je zdelo, da bo najbolje, da ga poskusim kar tam. Maslo ima svetlo rjavo barvo, vendar ko sem ga razmazala po koži, se ga ne vidi več in postane prosojen. Vonj se malenkost spremeni sčasoma na koži in ostane le še tak bolj sladkast, vendar dejansko ostane na koži precej časa, na meni sem ga vonjala še naslednje jutro. 

Sestavine: Aqua, Butyrospermum parkii, Isopropyl myristate, Glycerin, Cetearyl alcohol, Ceteareth-20, Helianthus annuus seed oil, Cyclomethicone, Cera alba, Parfum, Propylene glycol, Theobroma cacao extract, Glyceryl stearate, Cetyl alcohol, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Pistachia vera seed extract, Acrylates /c10-c30 alkyl acrylate crosspolymer, Disodium edta, Sodium hydroxide, BHA, Benzyl benzoate, Limonene, Benzyl alcohol, CI 19140, CI 14720, CI 42090.

Drugi tester je tudi maslo za telo, Let's Celebrate Pinacolada maslo za telo, ki res diši ravno prav po ananasu in ravno prav po kokosu. Maslo je bele barve, vendar postane ob nanosu prosojno in se lepo razmaže. Po teksturi sta se mi zdela oba masla za telo zelo podobna.  Tudi ta je ohranil vonj na koži še dolgo po nanosu. Izdelek prejmete v lončku 200 ml za trenutno akcijsko ceno 11,48 evra.

Sestavine: Kokosovo olje: odlično navlaži, nahrani in zmehča tudi najbolj suho kožo!



Tretji tester je bila krema za stopala, Podologic Med zaščitna krema za noge, ki jo prejmete v 100 ml tubici za 12,50 evra. Gre za svežo kremo za stopala, z rahlim vonjem po mentolu. Všeč mi je da tekstura ni preveč gosta in se krema vpije v stopala hitro. Plus je seveda da deluje protiglivično, ščiti pred pokanjem suhe kože na nogah, preprečuje prekomerno potenje, zmanjša neprijetne vonjave.

Sestavine: /

Zadnja dva izdelka, ki ju bom danes predstavila sta Nivelazione SLIM termoaktivna krema proti celulitu HOT ter Nivelazione Slim hladilna krema proti celulitu Cold. Izdelka sem sicer poskusila, vendar že dolgo več ne verjamem v to, da bi katerakoli krema lahko učinkovala proti celulitu. Obe kremi prejmete v 200 ml tubicah za 15,50 evrov. Verjamem da marsikdo čuti tale hladilno/grelni učinek, vendar na meni nisem nič čutila dokler ni bila krema že nanešena več kot pol ure. Šele potem sem čutila, da me ena noga greje in druga hladi, vendar to le po delih noge, ne recimo čez celo stegno. Kremi sta obe zelo gosti in potrebujeta malenkost več časa, da se dobro vpijeta, kar seveda je čisto ok, saj je namen da si kreme ne le nanesete vendar tudi malo zmasirate problematične predele. O učinku tako ali tako ne morem poročati, saj sem vsake kreme poskusila le po en tester. 

Sestavine HOT: 
  • Hot Therapy System nežno in postopno dvigne temepraturo in se segreje, tako pa se znatno izboljša mikrocirkulacija kože in obtok krvi v podkožju, zato aktivne učinkovine hitreje in bolj zanesljivo prodrejo na mesta, kjer jih resnično potrebujemo. Termoaktivni sistem pomaga odstranjevati nakopičene toksine, ki nastanejo ob telesnih prebavnih funkcijah, zato pa je znatno manjši tudi videz pomarančne kože na prizadetih mestih. 
  • Actiporine 8G je inovacija na področju boja proti celulitu saj spektakularno odkritje snovi  Aquaporyn 8 AQP8 zagotavlja učinkovito odstranjevanje celulita z močnejšim razbijanjem maščobnih celic (lipoliza) in sintezo kolagena, zato je koža po redni uporabi občutno bolj čvrsta. Ta ista sestavina pa pomaga preprečevati nastajanje novega celulita, zavira sintezo maščobnih celic in shranjevanje ter kopičenje le teh v telesu. 
  • Liporeductyl je prav tako sestavina nove generacije, zasnovana pa je na osnovi sinergičnih učinkov tripeptida GHK z mešanico visokokoncentriranih proticelulitnih učinkovin (kofeina, karnitina, bršljana in escina). Liporeductyl poveča prodornost aktivnih učinkovin v globlje plasti kože, zato pride do odličnega kurjenja maščob, znatno se izboljšata mikrocirkulacija in prožnost kože, hkrati pa se s tem preprečuje nastajanje novega celulita.
  • SeaSlim kompleks je bogat z izvlečki alg in planktona iz Atlantika, potrjeno pa izboljša splošno stanje in izgled kože, pomaga izločati nakopičeno vodo ter toksine v telesu, pomaga izgubljati obseg, učvrsti in tonira kožo ter se pomaga boriti proti trdovratnemu celulitu ter preprečuje njegov ponovni pojav.
  • Kapsule z aktivnim vitaminom E zagotavljajo optimalno in izredno učinkovito delovanje vitamina E, ki pomaga pri procesu lipolize v podkožju (razbijanja maščobnih celic), hkrati pa je zaradi vitamina E koža odlično navlažena in zglajena, procesi staranja pa počasnejši.
Sestavine COLD: 
  • Cold Therapy System zagotavlja odlično hlajenje, zato se na koži kaj hitro izboljša mikrocirkulacija in pretok krvi, tako pa lahko sestavine učinkoviteje in hitreje prodrejo na mesta, kjer jih za delovanje proti celulitu potrebujemo - v podkožje. 
  • Actiporine 8G je inovacija na področju boja proti celulitu saj spektakularno odkritje snovi  Aquaporyn 8 AQP8 zagotavlja učinkovito odstranjevanje celulita z močnejšim razbijanjem maščobnih celic (lipoliza) in sintezo kolagena, zato je koža po redni uporabi občutno bolj čvrsta. Ta ista sestavina pa pomaga preprečevati nastajanje novega celulita, zavira sintezo maščobnih celic in shranjevanje ter kopičenje le teh v telesu. 
  • Liporeductyl je prav tako sestavina nove generacije, zasnovana pa je na osnovi sinergičnih učinkov tripeptida GHK z mešanico visokokoncentriranih proticelulitnih učinkovin (kofeina, karnitina, bršljana in escina). Liporeductyl poveča prodornost aktivnih učinkovin v globlje plasti kože, zato pride do odličnega kurjenja maščob, znatno se izboljšata mikrocirkulacija in prožnost kože, hkrati pa se s tem preprečuje nastajanje novega celulita.
  • SeaSlim kompleks je bogat z izvlečki alg in planktona iz Atlantika, potrjeno pa izboljša splošno stanje in izgled kože, pomaga izločati nakopičeno vodo ter toksine v telesu, pomaga izgubljati obseg, učvrsti in tonira kožo ter se pomaga boriti proti trdovratnemu celulitu ter preprečuje njegov ponovni pojav.
Če povzamem sta me najbolj navdušila oba masla za telo, ker sta res hranilna in seveda zelo dobro dišita. Všeč mi je bila tudi tale kolekcija Bamboo & Oils, predvsem zaradi prijetenega vonja in pa krema za stopala mi je delovala zelo obetavno. Upam, da vam je bila ocena v pomoč, vsak izdelek sem povezala nazaj do uradne slovenske strani Farmona in si več informacij lahko preberete še tam. :)

Love, UniqaPoly

2 comments:

  1. Jaz sem stestirala sampon in balzam Bamboo&oils, ampak me nista prepricala. Maska se mi je zdela ok, ampak mislim da lahko za 12 evrov (redna cena) dobim boljso. Sampon se mi ni zdel dovolj hranljiv za suhe lase pa se premalo ga je bilo za mojo grivo in se mi sploh ni spenil. Me nekako ne pritegne tale znamka, imajo kar drage stvari in se mi ne zdijo nek presezek. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni sta bila ravno ta šampon in maska izmed vseh najbolj všečna, da pa je en tester premalo da bi lahko napisal kakršnokoli oceno, ki bi imela težo pa se tudi strinjam. Jaz imam močne, mastne lase in mastno lasišče tako da mi je bilo všeč da sta izdelka dišala nežno in sveže, koliko sta negovala pa ne morem reči, maska se mi je zdela kar ok ampak to je tako, pač bolj subjektivni filing kot pa realna ocena, ker samo 1x poskusi ni odraz realne učinkovine maske. Lahko da je ful dobra. Za moj budget so tudi njihovi izdelki malo na bolj na dražjo stan, vsaj za šampone načeloma ne dam več kot 3-4e...

      Delete

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)