Tuesday, May 3, 2016

WELEDA - Revitalizacijsko olje za telo s svetlinovim oljem



Pozdravljeni! Ste ljubitelji naravnih negovalnih olj za telo? Imate radi, da so le ta dostopna v skoraj vseh trgovinah, kot je znamka Weleda? No potem berite dalje, saj vas čaka ocena še enega odličnega izdelka in sicer Weledinega Svetlinovega olja!



Z Weledo sem se spoznala že leta nazaj in v preteklih štirih letih ali morda celo malo več sem bila zvesta uporabnica njihovega Brezovega olja za telo, ki mi je res odlično pomagalo v boju proti celulitu. Poskusila sem res že veliko izdelkov proti celulitu, ampak mi je to olje do sedaj res zelo očitno in precej pomagalo. Zato sem se zelo veselila testiranja tudi Svetlinovega olja, saj imam že zelo pozitivne izkušnje z njihovimi olji iz preteklih let. So tudi super ideja za darila, mami sem podarila olje vrtnice in ga je tudi pohvalila!


Embalaža - Olje je pakirano najprej v lično škatlico, ki se barvno ujema z nalepko na steklenički. Sledi temno zelena steklenička (naravna olja je najbolje shranjevati v temnejših stekleničkah in preprečiti izpostavljanje svetlobi) s plastičnim pokrovčkom na navoj, ki vsebuje 100 ml izdelka. Steklenička je s strani malco vbočena ter narebrena, kar omogoča, da jo lažje držite med uporabo, če vam na primer malo olja poteče po embalaži ali pa če jo primete z mastnimi rokami. Embalaža mi je super, saj se jo lahko reciklira in ponovno uporabi kar v domači kuhinji ali za domače lepotne zvarke!

O izdelku - Revitalizacijsko olje za telo z visoko-učinkovinskim bio svetlinovim oljem učvrsti in okrepi kožo in izboljša njeno napetost ter jo odlično nahrani.  Svetlinovo olje podpira presnovo celic v zreli koži in okrepi naravno zaščitno funkcijo kože. Intenzivno regenerira kožo in aktivira njene naravne funkcije. Olje v kombinaciji z jojobinim oljem ter oljem pšeničnih kalčkov koži podari večjo čvrstost in elastičnost in okrepi sposobnost vezave vlage. 

Vonj - Verjamem,  da je vsem, ki želijo uporabljati bolj naravne izdelke pomemben tudi vonj samega izdelka! Nekateri iščejo dodane parfume in napakice, da le dokažejo svoj prav, da to pa le ni res vse naravno, drugi iščejo prijeten vonj, saj radi uporabljajo res lepo dišeče izdelke. No tole olje ima fenomenalen vonj! Gre za kombinacijo svežega vonja svetlina, cvetličnega vonja magnolije, svežino in začimbnostjo kardamoma ter toplino sandalovine. Skratka unikatna kombinacija, globok in močan vonj, ki pa je hkrati vseeno prijeten, kožo nežno odišavi in je predstavlja res odlično kombinacijo cvetličnega, svežega ter toplega!



Glavne 3 učinkovine, ki skrbijo za vašo kožo - Svetlinovo olje je znano, da pomaga koži izboljšati zaščitno bariero. Poleg svetlinovega olja pa izdelek odlikujeta še dve odlični sestavini in sicer izvleček tigrove trave, ki spodbuja sintezo kolagena ter karitejevo maslo, ki je odlično pri negovanju kože.

Delovanje olja - Kot sem že omenila zgoraj olje obljublja, da kožo učvrsti in okrepi, izboljša samo elastičnost kože, intenzivno regenerira ter daje svilnat občutek na koži. No na sebi sem preizkusila, da vse to tudi dejansko drži! Po redni uporabi, testiranju malce več kot en mesec, lahko zares potrdim, da olje kožo odlično neguje! Po nanosu se hitro vpije v kožo. Olje sem nanašala predvsem zvečer na dolžino nog, kjer imam tudi največ potrebe po tovrstnem izdelku. Po prhanju sem nanesla olje, ga nežno vmasirala in morda sem počakala še kako minuto ali dve in se je olje že vpilo, koža pa je bila res čisto mehka. Tudi naslednje jutro sem čutila, da je koža še vedno odlično navlažena in svilnato mehka. Ker se res dobro in hitro vpija sem se lahko tudi zelo hitro oblekla oziroma odšla v posteljo, brez da bi se bala, da bo olje puščalo madeže na mojih oblačilih. Koža je ob redni uporabi postala veliko bolj elastična, veliko bolj prožna. Postala je bolj mehka in svilnata. Predvsem po stegnih sem opazila izboljšanje prekrvavitve ter tudi manj kožnih težav kot so razne lise, strije, mozoljčki. Nič več ni opaziti suhih predelov kože, predvsem meča sem imela vedno čisto suha, prav videli so se taki kvadratki popokane povrhnjice, ker ji je primanjkovalo vlage. No tega sedaj ni več, tudi ten kože je veliko bolj zdrav! Sem res super zadovoljna z oljem, ampak priznam, da sem v startu pričakovala, da bo odlično, saj sem pred tem že poskusila njihova olja in so izpolnila vsa moja pričakovanja!





Weledina olja ponavadi nakupujem v DM trgovinah, na voljo pa so tudi na spletni strani Tamaschi! Za 100 ml izdelka boste odšteli 19,90 evra oziroma odvisno kje boste nakupovali, vendar je res vreden vsakega evra! Vem, da se ponavljam kot stara plošča, ampak Weledina olja so res odlična! Poskusila sem že olje brezovih listov, sivkino olje ter olje divje vrtnice, pa sedaj še svetlinovo in so me res čisto vsa prepričala! 

Na voljo imate tudi druge izdelke s svetlinovim oljem in sicer dnevno kremo, nočno kremo ter kremo za okoli oči ter ustnic (izdelki predvsem mišljeni za zrelo kožo), kremo za roke ter losjona za prhanje ter za telo!

V kolikor vas izdelki Weleda zanimajo še bolj podrobno, si o njih lahko preberete tudi na slovenski spletni strani - www.weleda.si ;)

Najlepša hvala še podjetju Tamaschi za odličen izdelek! ;)

Upam, da vam je bila ocena v pomoč! V kolikor ste že poskusile katerega izmed olj Weleda mi prosim zapišite, če še katerega priporočate! ;)

Love, UniqaPoly

*Izdelek sem prejela v oceno

3 comments:

  1. Super se bere, moram že enkrat probat kak izdelek od Weleda, do sedaj sem preizkusila samo še vzorčke. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja meni je bilo res super tole olje! Pa tudi druga, ki sem jih poskusila so me navdušila!

      Delete

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)