Monday, May 16, 2016

ALGEA - Prehransko dopolnilo!


Pozdravljeni! Danes vas na blogu čaka malce drugačna objava! Govorila bom o prehranskem dopolnilu, ki sem ga testirala v preteklem mesecu. Zagotovo ste že slišali za alge, za spirulino na primer, ki je pogosta sestavina zdravih smutijev, prav tako pa obstaja še ena, z imenom Chlorella pyrenoidosa ali posušena sladkovodna mikroalga - Algea.




Tablete Algea - Zelena tableta Algea  vsebuje 250 mg posušene sladkovodne mikroalge, brez drugih dodatkov. Mikroalga v tableti je gojena in sušena tako, da ohrani vso učinkovitost tudi v obliki tablet. Tablete ne vsebujejo veziv, sladil, barvil,  konzervansov in glutena. 

Embalaža - V lični  belo zeleni škatlici se nahaja plastična posodica s pokrovčkom, ki vsebuje 270 tablet po 250 mg. Sestavina je kot že omenjeno samo ena in sicer Chlorella pyrenoidosa. Embalaža se čvrsto zapre in ni bojazni, da bi se izdelek kar tako raztresel ali prišel v stik  z vlago. 

Uporaba - Predvidena uporaba je nekje 9 tablet dnevno, seveda je tudi odvisno ali uporabljate še kak drug prehranski dodatek hkrati ali ne. Načeloma se za odraslo osebo priporoča nekje 9 tablet dnevno,  pri tem pa se stopnjuje doziranje, saj se telo navaja na dodatek. Najbolje je, da odmerek razdelite na tri enake dele, torej 3x3 ali pa celo 3x5, več kot 15 tablet na dan ni priporočljivo. Povišan vnos na 15 tablet se priporoča samo, če ste preobremenjeni, izpostavljeni virusom,  se neuravnoteženo prehranjujete ali imate zaradi katerih koli drugih razlogov povečano potrebno po dodatnih hranilih. Tablete zaužijete skupaj s kozarcem vode, 

Možni neželjeni učinki - Kot vsak dodatek tudi Algea ni izjema in lahko povzroči vidne neželjene učinke ob začetku uporabe. Reakcije so sicer neškodljive, ampak jih je vseeno vredno omeniti. Lahko pride do povečanega nastajanja črevesnih plinov, sprememb na kož, kot so izpuščaji in srbečica, zeleno obarvanje blata zaradi klorofila.  Učinki so prehodne narave in naj bi bili posledica prilagajanja telesa na Algeo.




Komu je Algea namenjena? Predvsem osebam, ki so veliko fizično aktivne, veganom in vegetarijancem,  nosečnicam in doječim materam ter tudi otrokom!

Moja izkušnja s tabletami ni v bistvu prav nič posebnega. Ker gre za prehranski dodatek, sem si vzela čim več časa, da sem izdelek res dodobra stestirala, preden sem pisala objavo, saj je pri tovrstnih izdelkih nemogoče napovedati na hitro kako se bo telo odzvalo na njih. Tablete sem najprej dozirala po tri na dan, potem sem zvišala na 5 na dan in nato na 9 na dan. Nikoli nisem prekoračila števila 9 saj se mi je zdelo, da je to čisto ustrezno zame. Tablete sem načeloma zaužila ob zajtrku, ob povečevanju doze pa tudi ob kosilu ali večerji. Poleg Algee v času testiranja nisem uživala drugih prehranskih dodatkov ali zdravil. Možni neželjeni učinki se pri meni niso pokazali, niti eden izmed možnih, morda zato, ker sem izdelek res zelo počasi stopnjevala. Glede na to, da tudi tedne pred pričetkom testiranja nisem redno uživala prehranskih dodatkov sem smatrala, da je najbolje, da pričnem res počasi in postopoma. Glede na opis izdelka in komu je namenjen, ne spadam pod omenjene kategorije, če že kam, bi se prištevala med aktivne, v smislu delavne in leteče, ne ravno športno aktivne. Tablete imajo rahel vonj in okus, čeprav jih sama tako hitro pogoltnem, da se skoraj ne dotikajo moje ustne votline. Sam vonj je nežen, tak malce zemeljski in precej nemoteč, sama sem tablete pila z vodo ali pa s čajem. Na sebi nisem opazila nobenih večjih sprememb, ki bi jih lahko pripisala uporabi tablet, tako negativnih kot pozitivnih. rada bi rekla, da sem imela več energije na račun tablet, pa to pač ne drži, saj  tega nisem zaznala. Lahko rečem le, da so tablete pripomogle k izboljšanju imunskega sistema, saj sem ostala čisto zdrava, medtem ko so vsi okoli mene zboleli. :P Plus štejem predvsem pri vnosu železa ter vitamina B12, saj je tega pri meni vedno malce premalo. Boljši in podrobnejši rezultati bi bili razvidni pri daljšem testiranju, saj nekaj mesecev. V primerjavi z mojo izkušnjo s spirulino, moram reči, da so bili tam učinki hitreje vidni, je pa res, da sem jo redno uporabljala več mesecev.


Tablete Algea dobite na spletni strani Carso! Cena škatlice z 270 tabletami znaša 17,26 evra, oziroma za člane 15,53 evra. Vsako sedmo škatlico podarijo!

V kolikor ste tudi sami poskusili katero izmed alg mi zapišite pod komentar! ;)

Hvala za pozornost!

Love, UniqaPoly

** Izdelek sem prejela v test.

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)