Monday, February 29, 2016

Nega kože s Herbio!


Lepo pozdravljeni! Zopet bom govorila o izdelkih znamke Herbio! Redne bralke se morda spomnite objave o Herbio AHA sadni maski za obraz, v kolikor pa vam je ta ušla iz spomina, jo najdete tukaj ;) Maske je še malce ostalo in jo še vedno z veseljem uporabljam, danes pa imam za vas objavo o kar treh različnih izdelkih Herbio! Poskusila sem Gel za prhanje iz 7 zelišč, Brinjevo mazilo ter Karitejevo maslo. Če so vam je zanimiva zeliščna kozmetika, zelišča, vonji ter eterična olja na sploh, bo ta objava idealna za vas! Če pa se na to še ne spoznate, boste v tej objavi lahko spoznali tri izdelke za vsakodnevno nego na zeliščni osnovi!





Gel za prhanje iz 7 zelišč ima priročno plastično embalažo, plastenki, ki vsebuje 200 ml. Ima porkovček na navoj, izdelek pa se iztisne ven. Embalaža je močna, trdna, da izdelek stisnete ven morate biti kar malce močni. Načeloma res nisem vajena take močne embalaže, ampak tukaj vsaj zagotovo veste, da vam le ta ne bo počila. Težave sem imela samo, ko je šel izdelek proti koncu in sem ga malce težje stisnila ven, tako da sem si pomagala tako, da sem plastenko ves čas hranila obrnjeno na glavo! :) 

Gel za prhanje je blag in primeren za vse tipe kože, kožo nežno očisti in osveži ter je pH nevtralen. Pomembno je tudi izpostaviti, da kože ne izsuši! Pohvali se z kar 7 zelišči - kamilica, rman, breza, njivska preslica, žajbelj, rožmarin, lipovim cvetjem ter vsebuje tudi pantenol. 

Uporaba je enostavna, kot vsi ostali geli za tuširanje. Stisnete v dlan željeno količino,nanesete na telo ter sperete. Zelo mi je všeč svež vonj, ki je prijeten in rahel, ni premočan ter sploh ni tako zelo zeliščen, kot bi bilo pričakovati. Vonj je veliko bolj umirjen, tudi ne vonjam kamilice preveč, tako, da bi ga lahko uporabljali tudi tisti, ki vas vonj kamilice ne pritegne tako zelo. Gel se malce speni, koža pa je po uporabi lepo mehka in ne zateguje ali daje občutka suhosti, zategovanja. Moje kože izdelek ni dražil, svoje delo pa je opravil tako kot mora - učinkovito ter nežno, odstranil je vso umazanijo, pot ter druge nečistosti, ki se tekom dneva naberejo na koži. Načeloma imam po hrbtu malce bolj mastno kožo in mi gel lepo očisti, brez, da bi mi izsušil. Na koži ostane rahel vonj po gelu, vendar izdelek ni tako zelo parfumiran, da bi se le-ta vpil v kožo in bi se ga vonjalo še dolgo po tuširanju. Skratak nežna zadeva, ki opravi svoje delo, pri tem pa kože ne draži ali izsuši, ampak jo samo lepo očisti in neguje. Priporočam, da poskusite, sploh tisti, ki imate težave s kožo po telesu ter se vam zdi, da ne smete uporabljati ničesar, ker vam vse reagira s kožo. Tole je res zelo nežen izdelek, ki se ga splača vsaj enkrat poskusiti! :)




Brinjevo mazilo spada v skupino izdelkov Grandma's Secret in gre za mazilo, ki v svetu kozmetike ne predstavlja novosti ampak vrnitev h starim koreninam. Pakirano je v plastično belo posodivo, ki se enostavne odpre z pokrovčkom na navoj, doziranje izdelka pa je seveda po potrebi. Embalaža vsebuje 100 ml izdelka, za katerega se priporoča, da ga porabite v roku 12 mesecev. Izdelek ne vsebuje parabenov in mineralnih olj. Brinjevo mazilo je tradicionalno mazilo, ki ima širok razpon delovanja. Vsebuje olje brina, evkaliptusa, čajevca, jelke, bora in ognjiča. Dobrodejno vpliva na vezno tkivo kože in sposobnost obnavljanja. Primerno je tako za zunanjo in globinsko nego kože kot tudi za nežno masažo. 

Uporaba mazila je čisto enostavna, kot pri ostalih izdelkih podobnega tipa. Mazilo nanesete ter vtrete v kožo, pri kakšnih izrazitih težavah, lahko izdelek nanesete bolj na debelo, pokrijete z bombažno tkanino ter pustite na koži kot oblogo. Izdelek lahko uporabljate tudi za masažo, recimo kadar se počutite utrujeni ali pa za masažo stopal, dlani, nog. Izdelek ni primeren za uporabo na otrocih do petega leta starosti, doječe matere in nosečnice.

Izdelek sem večinoma uporabljala za nego suhe kože, kjer se je odlično izkazal. Potrebuje sicer moment več, da se dobro vpije v kožo, tako da sem izdelek načeloma nanašala samo zvečer. Dostikrat sem izdelek uporabila tudi kar kot kremo za roke, saj ima zelo močan svež in poživilen vonj, kar mi zelo ustreza. Vonj me spominja najbolj na mešanico brina, evkaliptusa ter čajevca, sama to troje najbolj zaznam. Tekstura kreme deluje v lončku zelo trdna, ampak se ob dotiku prstov krema zmehča in je čisto mehka ter se enostavno nanese. Ker se izdelek ne vpije prehitro je super tudi za masažo. Poskusila sem mazilo za masažo stopal, predvsem utrujenih nog, tudi za masažo stegen kot recimo temu anticelulitno nego. Mazilo mi je bilo zelo všeč, ker me je poživilo, kožo pa je lepo negovalo, malce pospešilo cirkulacijo, kar je predvsem prišlo prav, kadar sem se počutila ekstra utrujeno. Izdelka sicer nisem poskusila kot obkladka, na srečo v zadnjih mesecih nisem imela tovrstnih težav. Se mi pa pogosto zgodi, da imam srečanja z robovi miz ter stolov, pultov in posledično polno temnih bušk po nogah. Opazila sem, da v kolikor sem nanesla brinjevo mazilo povrhu, da se je buška hitreje celila in je bil prehod iz črno-vijolične v roza rumeno precej hitrejši ter tudi posledično izginotje podplutbe. Super je za masažo razbolelih mišic, tudi v rokah, ramenskem obroču. Skratka, zelo vsestransko mazilo, ki vam bo zagotovo prišlo prav!




Karitejevo maslo je že vsesplošno poznano in se ga  v kozmetiki uporablja res zelo veliko! Gre za univerzalno maslo, ki bazira samo na kariteju in ne vsebuje drugih dodatkov. Sestavina Herbio karitejevega masla je samo - butyrospermum parkii butter - torej le ena sama, brez dodatkov. Embalaža je podobna, kot pri že zgoraj omenjenem brinovem mazilu. Plastična posodica, ki vsebuje 100 ml, s praktičnim pokrovčkom na navoj.  

Karitejevo maslo je primerno za vse tipe kože, idealno je predvsem za nego suhe in zrele kože. Maslo je znano po tem, da lahko prodre globoko v kožo, jo zato bolje navlaži ter ji vrača prožnost in elastičnost. Koža je že po nekaj dneh redne uporabe nežnejša in pomlajena. Maslo blagodejno deluje tudi pri težavah s kožo - rane, ostanki alergijskih izpuščajev, ureznine ter podobne rane, ... Maslo podpira regeneracijo kože in ima naravni zaščitni faktor SPF do največ 6. 

Maslo lahko uporabljate tako za nego kože telesa kot obraza, seveda je to odvisno od vaših potreb ter tipa kože. Ni nujno, da imate zrelo kožo ter hkrati suho, tako da v takem primeru ne bi priporočala nanosa kreme na obraz, lahko pa drugje po telesu. Sama sem izdelek uporabljala samo po telesu, za moj obraz je karitjevo maslo preveč negovalno, saj imam masten tip kože ter raje uporabljam manj mastne vlažilce. Izdelek se mi je dobro obnesel, kožo je lepo navlažil, po uporabi je bila mehka in prožna. Tekstura masla deluje zelo kompaktno iz embalaže, podobno kot brinjevo maslo, vendar se pod prsti hitro stopi in enostavno nanese. Na koži sicer pusti rahel masten film, se ne vpije čisto takoj, tako, da je bolje malce počakati preden se oblečete nazaj. Nima posebnega vonja, saj mu ni dodan noben parfum, ima samo svoj vonj o karitejevem maslu. Kožo pomirja, pomaga pri kakšnih vnetjih, pripomore k zdravljenju tudi starih brazgotin.Maslo kože ne masti dodatno, vsaj ne na telesu, na obrazu pa nisem poskusila. Izdelek je vsestranski, tako, da ga lahko uporabljate samostojno, kot kremo za roke, telo, obraz, kot balzam za ustnice, za mehčanje kože na podplatih. Pomaga tudi pri blaženju pikov insektov - preverjeno :P Izdelek lahko uporabljate samostojno, lahko pa ga tudi vmešate poleg ostalih enogavlnih izdelkov, ki jih uporabljate, dodate v kreme, ki jih že imate, pa bi želeli, da bi negovale še malce bolje, lahko ga dodate tudi na primer v kopel ali drugo domačo kozmetiko.




Izdelki so na voljo na spletni strani Herbio! Cene za izdelke pa so - Gel za prhanje iz 7 zelišč, 200 ml za 10,00 evrov, Brinjevo mazilo, 100 ml za 15,00 evrov ter Karitejevo maslo, 100 ml za 13 evrov. Izdelke na spletni strani krasi tudi čisto nova podoba, nov in še lepši dizajn!

Upam,da vam je bila objava v pomoč! V kolikor ste že poskusili izdelke Herbio, kaj priporočate? :)

Hvala za pozornost!

Love, UniqaPoly


*Izdelke sem prejela v oceno

6 comments:

  1. Jaaa, tudi jaz sem zelo navdušena nad njihovimi izdelki. Sem najprej preizkusila njihovo obnovitveno kremo za suho do zelo suho kožo, ki mi sicer za obraz ni odgovarjala, saj nimam suhe kože, zato sem jo pričela uporabljat na nogah (kjer imam ojoj- zelo suho kožo) in mi do zdaj pravzaprav ni nič še pomagalo. Ko pa sem uporabila Herbio kremo pa je bilo stanje kože izboljšano že po prvi uporabi in nisem mogla verjeti.

    Imam tudi njihov šampon za lase- ki še čaka na testiranje, prav tako pa sem preizkusila tudi njihovo mandljevo kopel, ki je zelo nežnega vonja in te kar zaziba v spanec (sem namreč velika ljubiteljica kopeli).

    Super objava, xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Jaz njihovih krem še nisem poskusila, trenutno preveč zalog! Me pa mika tale mandljeva kopel, ker tudi sama zadnje čase obožujem kopeli in si jih privoščim večkrat kot včasih :) Pred temi tremi izdelki sem probala še AHA sadno masko, je tudi super, ti jo priporočam ;)

      Delete
  2. Se popolnoma strinjam s tvojim opisom gela za prhanje. Jaz imam tistega z bombažnimi semeni in je čudovit. Odličen za občutljivo, iritirano, suho kožo po telesu. Res dobra izbira za vse nas, ki imamo probleme s parfumiranimi geli iz drogerij. Bombažna semena pa še tako lepo nežno zaspano diši :). Kariterjevo maslo se mi zdi zanimivo. Na sploh imam rada razno razna masla, ker so tako univerzalna. Pozimi si pa to vse packam po telesu, pa me nič ne moti če je zelo mastno :). Super ocene.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sem videla tega tvojega v February favourites, in mu deluje zanimiv! Meni je super, da so taki bolj nežni izdelki, sem se odvadila tistih klasičnih tuš gelov. Karitejevo je res univerzalno lahko porabiš kamorkoli. Ali samo naneseš po telesu, zmešaš v piling za ustnice, v masko za obraz, v kopel, zmešaš z kakim losjonom, oljem, kremo... Vedno se ga da kam porabit ;) Hvala! :)

      Delete
  3. Top izdelki, meni res pašejo na kožo.

    Imam kremico in šampon za volumen las + enako karitejevo, kot ti.

    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super slišat, da tudi tebi ustrezajo! Zgleda, da bo treba poskusit kak šampon, sem slišala že par pohval! :)

      Delete

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)