Saturday, February 6, 2016

Jagodno razvajanje s Kozmetiko Afrodito!


Lepo pozdravljeni! Kozmetika Afrodita zadnje čase res izjemno navdušuje! Lansko leto smo bile lahko priča izjemnemu navdušenju nad njihovo marmelado pa kremnimi tuš geli, sama sem bila izjemno zadovoljna s pistacijevim! Sledilo je navdušenje nad arganovo kolekcijo, vse od oljnega gela za prhanje, olja za lase, nega rok... pa seveda novih intimnih mil. Konec leta 2015 pa se je že začel nov trend in sicer z dvema izdelkoma, ki ju bom predstavila danes - 100% SPA Mousse za telo ter Piling za telo z vonjem po jagodah!

Mousse za telo sem prejela kot decembersko darilce s strani Kozmetike Afrodite, piling pa sem si privoščila v januarju, več si lahko ogledate v NEW IN December ter NEW IN January. Oba izdelka sem pridno uporabljala in sem nad obema več kot navdušena!


Mousse za telo je pakiran v črn plastičen lonček, podobno kot ostala masla za telo ter sladkorni piling iz linije 100% SPA,  Vsebuje 200 ml in se enostavno odpira z pokrovčkom na navoj, dozirate pa glede na potrebe, torej s prsti zajamete željeno količino. Izdelek ne vsebuje parabenov, parafinov ali silikonov, pohvali se tudi z nemastno formulo ter odličnim vonjem po jagodah! Vem, da sadni vonji niso za vsakogar ter da je vonj morda malce bolj pomladno poleten, pa vendar je tako odličen, da se mi zdi čisto primeren tudi za zimske mesece. Glavni aktivni sestavini moussa sta kakavovo maslo ter vitamin E. Kakavovo maslo je izredno cenjeno zaradi  antioksidativnega delovanja, kožo bogato nahrani in ščiti pred zunanjimi vplivi (veter, mraz), pomaga zmanjšati izsušenost kože ter povečati njeno elastičnost ter mehkost. Vitamin E pomaga preprečevati prezgodnje staranje kože, ki nastane kot posledica delovanja prostih radikalov.

Kozmetika Afrodita o izdelku - "Nežna puhasta tekstura z dodanim kakavovim maslom koži zagotavlja globinsko vlaženje ter preprečuje njeno izsuševanje. Mikro kapsule vitamina E se ob nanosu lahkotno stopijo na koži in ji nudijo zaščito pred prezgodnjim staranjem. Rezultat je negovana, svilnato mehka koža, zapeljana v slastno dišavo sladkih jagod. Se hitro vpije in ne pušča neprijetnega mastnega otipa."

Tekstura, nanos, občutek in učinek na koži, vonj - Tekstura moussa je zelo zanimiva, saj morda na prvi pogled deluje bolj težka in mastna, pa vendar je vse prej kot to. Načeloma nerada uporabljam goste težke teksture, saj se mi zdi da jih je težko razmazati ter vmasirati v kožo ter da potrebujejo celo večnost, da se vpijejo. Že ob stiku s prsti boste začutili, da gre res za mousse in ne maslo ali kremo ali losjon za telo. Ima čisto svojo teksturo, tako lahkotno, spenjeno, prav vidijo se mehurčki zraka v sami teksturi. Na kožo se nanaša odlično in hitro, idealno za vse lenobice, kot sem jaz, ki se nam ne da predolgo ukvarjati z nanosom ter se res hitro vpije v kožo! Še preden izdelek vmasiram v drugo nogo, se na koži prve noge izdelek že čisto vpije in se lahko takoj oblečem. Tekstura je mlečne bele barve, dopolnjujejo pa jo roza pikice, granule, ki se ob dotiku roke popolnoma razpustijo, kože pa ne obarvajo. Vonj je zelo nežen, popolnoma nič vsiljiv, hkrati pa dovolj intenziven, da se ga vonja na koži še nekaj časa po nanosu. Je popolnoma naraven vonj, sploh ne kot kakšni umetni jagodni bomboni ali kakšna umetna jagodna krema, sploh ne! Vonj me spominja na jagodni smoothie iz domačih jagod, z morda malce dodane vanilije. Vonj ni preveč saden in ni preveč sladkoben, deluje nekje vmes, še najbolje bi ga opisala kot smetanastega. Skratka, če se bojite da bo tole imelo vonj po kakem umetnem "cukru" - res ga nima! Vsaj meni osebno, pa načeloma res ne maram teh klasičnih sladkobnih vonjev, pri tem moussu pa je vonj prav za pojest! Izdelek na koži ne pušča nobenega mastnega filma, koža je po nanosu prijetno mehka in odišavljena. Opazila sem, da se je koža na nogah precej popravila in je veliko bolj navlažena, kot je bila. Res idealno za vse ljubitelje jagod, ki iščete lahkotne izdelke, ki hkrati dobro negujejo in se v trenutku vpijejo!

Izdelek je na voljo v Muller trgovinah, Tuš drogeriji, Nami, Intersparu, Mercatorju, lahko pa ga najdete tudi kar direktno na spletni strani Kozmetike Afrodite. Cena v spletni trgovini je 5,60 evra. Na policah DM trgovin ga trenutno še nisem zasledila.

Sestavine: "Aqua, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Helianthus Annuus Seed Oil, Propylheptyl Caprylate, Dicaprylyl Carbonate, Glyceryl Stearate, Butyrospermum Parkii Butter, Theobroma Cacao Seed Butter, Parfum, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Brassica Campestris Seed Oil, Sodium Cetearyl Sulfate, Sodium Polyacrylate, Perfluorohexane, Perfluorodecalin, Pentafluoropropane, PEG-4, Propanediol, Agar, Tocopheryl Acetate, Algin, Glucose, Polysorbate 20, Sodium Benzoate, Gluconolactone, Calcium Gluconate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Benzyl Benzoate, CI 73360".




Piling za telo sem si privoščila potem, ko me je mousse dodobra zasvojil! Seveda je bil izgovor za nakup tudi rojstni dan ter ravnokar izpraznjen piling za telo :P Obožujem pilinge za telo, z veseljem jih uporabljam in so mi nasploh del kozmetike, ki jo imam vedno pri roki. Priznam, da so obdobja, ko čisto pozabim, da bi ga nanesla pod tušem in nisem ravno zelo pridna in redna uporabnica, ampak občutek kože po uporabi pilinga je vedno odličen! Do sedaj sem že poskusila kar veliko število pilingov, zadnje čase sem imela doma predvsem kremne ali pa sladkorne, poskusila sem tudi 100% SPA sladkorni piling, ki mi je bil odličen! Novi piling je pakiran v večjo tubo, ki vsebuje 150 ml, malce manj kot sladkorni piling, ki sme ga omenila zgoraj. Ker je embalaža zunaj kar precej svetleča, odbija svetlobo se mi ni pustil najlepše slikati, pa vendar mi je všeč, da se tuba kljub temu, da jo je potrebno vsakokrat stisniti, ne zmečka preveč. Izdelek tako kot mousse ne vsebuje parabenov, parafinov ter silikonov, ima nemastno formulo ter seveda diši po jagodah! Glavni sestavini sta olje makadamije ter maslo karite. Olje makadamije je bogato z nenasičenimi maščobnimi kislinami, se hitro vpije v kožo, jo neguje ter gladi, zato se pogosto dodaja kremam za suho ali luskavo kožo. Maslo karite je znano po svojem vlažilnem in antioksidativnem delovanju, kožo neguje, obnavlja in ščiti pred prezgodnjim staranjem.

Kozmetika Afrodita o izdelku - "Piling za telo z naravnimi abrazivi mareličnih koščic nežno in hkrati učinkovito odstranjuje odmrle celice povrhnjice. Dodana sinergija olja makadamije in karite masla kožo obnavlja, nahrani, ščiti ter izboljša njeno prožnost in elastičnost. Rezultat je mehka, gladka koža, ovita v slastno dišavo sladkih jagod. Ne pušča neprijetnega mastnega otipa ter je primeren tudi za mastno kožo."

Tekstura, uporaba, občutek in učinek na koži, vonj - Tekstura pilinga je podobna kakšnemu losjonu, dovolj tekoča pa vendar ne preveč. Piling je rahlo roza obarvan, vendar na koži ne pušča nobene obarvanosti. Gre za lahke izdelek, ki se pod prsti čuti kot neka oblika suhega pilinga, sploh nimam občutka da nanašam piling, verjetno ravno zaradi formule, ki je nemastna. Meni je to odlično, saj mi kožo neguje, odstrani odmrle delce ampak hkrati ne pusti mastnega filma na koži. Mikro delci so res fini in nežni, super za vse, ki ne marate sladkornih pilingov, ker se vam ti zdijo pregrobi.  Ta piling je zelo nežen ampak hkrati tudi super učinkovit, moja koža je bila po uporabi čisto mehka in navlažena ter hkrati suha, nič mastna in nič svetleča. Uporaba je enostavna, samo stisnete ven iz tubice željeno količino ter jo vmasirate v kožo. Vonj je nežen, po jagodah, enako kot mousse, vendar bolj nežen. Vseeno je po uporabi dišala cela kopalnica :P Sama načeloma najprej uporabim piling potem pa še tuš gel, trenutno uporabljam Weledinega, ki diši po limonah, kombinacija je odlična! Če bi obstajal še kremni tuš gel, ki bi dišal identično, bi ga tudi z veseljem kupila ter poskusila! Vonj pilinga na koži ne obstane tako dolgo kot masla, pa vendar se ga še malce vonja tudi kako uro po tuširanju (to seveda variira od posameznika do posameznika ter tipa kože). Sama ima  mastno kožo po hrbtu po nogah pa suho in se mi zdi, da mi piling super ustreza tako za suho kožo kot mastno! Zrnca so res fina, kolikor se spomnim še nisem imela pilinga s tako finimi zrnci, še najbližje pride The Body Shop Vitamin C Microdermabrasion. Skratka, sem super piling!

Svojega sem kupila v Mullerju na Čopovi, za druge pa si ne upam trditi kako so založeni. cena izdelka je bila 5,85 evra, na voljo pa je tudi v spletni trgovini Kozmetike Afrodite in sicer za 5,60 evra.

Sestavine - "Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Nylon-11, Cocamidopropyl Betaine, Prunus Armeniaca Seed Powder, Acrylates Copolymer, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Chloride, Macadamia Ternofolia Seed Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Parfum, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Octocrylene, Homosalate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Propylene Glycol, BHT, Ascorbyl Palmitate, Glyceryl  Stearate, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone, CI 14720".





Upam, da vam je bila objava v pomoč! V kolikor obožujete jagode sta ta dva izdelka idealna za vas! Če morda iščete darilo za katerega izmed prihajajočih praznikov - valentinovo, materinski dan, dan žena, gregorjevo.. priporočam, da si v trgovinah ogledate tudi ta dva, saj sta res super! Z moje strani lahko dodam samo še, da je ponovni nakup obeh izdelkov 100%!

Najlepša hvala za pozornost!


Love, UniqaPoly

9 comments:

  1. Oba sta res čudovita. Se strinjam z vsem napisanim. Jaz sem svoj mousse že izpraznila. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Ja, jaz ju obožujem pa v tem napol zimskem napol karnekaj vremenu super paše kaj sočnega!

      Delete
  2. Haha si me zdej "potegnila not"...valda iščem ta piling kot zmešana naokoli, nikjer ga ni in potem ga vidim-niti denarnice nisem imela pri sebi. In ja, tudi meni je mousse zakon.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, nima se smisla upirat! :P Upam, da ga naslednič ujameš, meni sta oba izdelka super!

      Delete
  3. Joj vse tak hvalite te izdelke, izgledajo res božansko. In verjamem, da so tudi odlični. Moram vsekakor preizkusit, ker imam zelo rada jagode, kot sadje. xx

    ReplyDelete
  4. Tale linija je pa meni nekaj najboljšega. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, se čisto strinjam! :D Upam, da jo bodo še razširili!

      Delete
  5. Evo ravno danes sem ga hotela kupiti in sem rekla, da grem najprej preverit kak review. Zdaj si me še bolj navdušila za nakup, tako da grem jutri kar po njega (imam 25% popust v šparu, juhu!) :)

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)