Sunday, February 14, 2016

Ultimativno čokoladno razvajanje!


Pozdravljeni! Tokrat sem za vas pripravila objavo za vse čokoholike ter za vse, ki obožujete vse v povezavi s kakavom! Ne gre za klasično valentinovo objavo v roza in rdeči, z vrtnicami ter podobnim ampak za čokoladno razvajanje, ki si ga lahko privoščite kadarkoli :P V decembru ter januarju sem v test prejela dva čudovita Avon izdelka in sicer Planet Spa Indulgent SPA Ritual Chocolate Bath Elixir in Planet Spa Indulgent SPA Ritual Chocolate Face Mask ter dve odlični čokoladi RAWR - Organsko čokolado z okusom mentola ter organsko čokolado z okusom pomaranče. Ker je danes tak idealen dan za čokoladno razvajanje sem združila razvajanje kože z razvajanjem brbončic!

Kakav je zelo znan po svojih blagodejnih učinkih, vsebuje visoke količine flavonoidov, predvsem epikatehina, ki ima ugodne vplive na srce in ožilje! Uživanje kakava vpliva na povišanje krvnega dušikovega oksida, vazodilatacijo in pospeši mikrocirkulacijo. Ti učinki se sicer bolj nanašajo na sam surovi kakav kot na temno čokolado, pri kateri se lahko flavonoidi med kuhanjem uničijo. Kljub temu so študije pokazale prednosti uživanja temne čokolade, razvidne pri na primer znižanju holesterola. Kakav vsebuje tudi visoke vsebnosti antioksidantov in to celo dvakrat več v kakavu kot v na primer rdečem vinu ali zelenem čaju. Tako, da si lahko brez slabe vesti privoščite kvalitetno čokolado!



Chocolate Bath Elixir ali čokoladni eliksir za kopel prejmete pakirano v nižje oblikovano plastenko, ki vsebuje 250 ml izdelka, odpira pa se enostavno na pokrovček na navoj. Doziranje je po potrebi, glede na količino vode ter velikost vaše kopalne kadi. Kopel vsebuje karitejevo maslo ter kakav. Tekstura kopeli je bolj gosta, kremna in se v vodi hitro in lepo razpusti. Kožo nežno očisti, nahrani ter hkrati razvaja z omamnim čokoladnim vonjem. Diši čisto po kakšni čokoladni kremi! Mene najbolj spominja vonj na mešanico topljene čokolade ter smetane, podobno kot sem delala za kokosovo - čokoladno torto! Recept iz Kulinarika. net vam res toplo priporočam, ker gre za odlično torto! Ker sem res velika ljubiteljica vsega čokoladnega se sama najraje razvajam tako, da si pripravim kopel, nanesem na obraz čokoladno masko ter se potopim v kopel in pustim moji koži uživati v čokoladnem razvajanju! Ob takem razvajanju mi super paše poleg še kakšen košček čokolade za brbončice ali kozarec vina. Vonj po čokoladi ostane na koži tudi po kopanju in brisanju, sama vonjam rahel čokoladni vonj še par ur po kopanju! Izdelek je po odprtju dober še naslednjih 12 mesecev, čeprav dvomim, da bom rabila tako dolgo, da ga porabim! Cena izdelka v katalogih AVON malce variira, trenutno pa lahko izdelek kupite za 6,90 evra. Res toplo priporočam, sploh če ste pravi čokoholiki!



Chocolate  Face Mask ali čokoladna maska za obraz je hitro postala ena izmed meni najljubših mask za obraz na sploh! Že dolgo sem si želela poskusiti kakšno izmed Planet Spa obraznih mask, v katalogu so se mi vedno zdele tako zanimive, slišala sem tudi zelo veliko pohval in končno so se mi uresničile želje! Čokoladna maska je pakirana v plastično tubico, ki vsebuje 75 ml izdelka. Doziranje je enostavno, samo stisnete ven željeno količino izdelka. Čokoladna maska je zelo gosta, precej bolj trdna kot kremna, ampak se vseeno lepo nanaša in razmaže po koži. Je precej temna, moj obraz izgleda čisto rjav po nanosu in malce strašljivo, moj dragi se mi vedno smeje, ko me vidi s to masko :P Ne pušča barve na koži, se čisto lepo odstrani z mlačno vodo, koža pa je po nanosu čisto mehka in navlažena. Masko nanašam na očiščen obraz, tik pred tonikom ter kremo. Masko ponavadi pustim na obrazu 10 minut, včasih malce pozabim in jo pustim tudi do 20 minut, pa ni zato nič narobe. Tudi maska je odličnega čokoladnega vonja, podobno kot kopel, vendar na koži ne pušča vonja po uporabi, vsaj meni se zdi da se je več ne vonja.Prav tako kot kopel tudi maska vsebuje karitejevo maslo ter kakav! Masko se priporoča uporabljati nekje enkrat do dvakrat na teden, tako da vam bo 75 ml vseeno zdržalo kar nekaj časa. Mene sicer mika, da bi jo uporabljala pogosteje ampak sem se prepričala, da bo bolje, da jo malce prihranim in jo uporabljam za res posebne dneve, ko mi bo tovrstno razvajanje najbolj ustrezalo. Cena variira glede na kataloško obdobje, trenutno lahko masko naročite po polni ceni, 11,50 evra. Osebno sme z masko super zadovoljna, moja koža je po uporabi, mehka, navlažena, prožna, ten je poenoten, rdečica se pomiri poleg tega pa še diši po čokoladi!


Kot pravi čokoholik sem se seveda zelo veselila preikušanja tudi novih čokolad in sicer RAWR čokolade! Čokolade RAWR so presne, organske in veganske čokoladice s Fairtrade certifikatom.  Poleg tega imajo tudi SOIL certifikat! Ne vsebujejo glutena, jajc, GSO, umetnih barvil ter arom ali sestavin živalskega izvora. Sama sem prejela kar dve in sicer z okusom pomaranče ter z okusom mentola. Čokolade so naravno sladkane, vsebujeji najmanj 68% kakavovih delov. Plus je tudi ovitek, ki ga je mogoče 100% reciklirati! Čokolade proizvaja Rawr Foods, Velika Britanija. Čokolada je tudi primerna za diabetike, saj je sladkana z kokosovim sladkorjem.

Čokolada z okusom pomaranče vsebuje organsko pomarančno olje, ki ji doda svežino ter sladek priokus. Poleg tega vsebuje še organsko lucumo, perujski sladki sadež. Ter sestavine - Kakavova masa, kakavovo maslo, kokosov sladkor, lucuma, rožiči, pomarančno olje, vanilija - vse sestavine so organskega izvora.


Čokolada z okusom mentola pa je res odlična za vse, ki iščete sveže okuse! Vsebuje mentolovo olje ter malce vanilije in je res nekaj posebnega! Odlična za vse, ki imate radi na primer After Eight čokoladice! Sestavine  - Kakavova masa, kakavovo maslo, kokosov sladkor, lucuma, rožiči, mentolovo olje, vanilija - vse sestavine so organskega izvora.

Vse čokolade vsebujejo 60 gramov, na voljo pa imate še čokolado z jagodo ter vanilijo, z lucumo, temno čokolado 80% ter navadno čokolado 68%.

Sama težko rečem katera mi je bolj všeč! Morda mi je mentolova malce bolj, ker sem jo prvo poskusila in ker mi je enostavno bolj všeč svež okus trenutno! Drugače pa obožujem kombinacijo čokolade s pomarančo, ali pa z malinami... ali pa češnja- čili. Skratka, priporočam, da se posladkate z RAWR čokoladami, za vse čokoholike pa je to tako ali tako del našega vsakdana ter izobraževanja  o čokoladah, ker smo pač nori na čokolado! Velik plus štejem tudi, da čokolade niso presladke, ampak je poudarek res na okusu po mentolu ali pomaranči ter sami čokoladi! 

Cena čokolade je na spletni strani Mojačokolada.si 2,90 evra, spremljate pa jih lahko tudi preko Facebooka






Upam, da vam je bila objava v pomoč! V kolikor vam je bila všeč, bom zelo vesela. če jo boste delili naprej! Če imate morda še kak predlog o čokoladnih kozmetičnih izdelkih ali pa o kakšni odlični čokoladi, mi kar zapišite v komentar!

Najlepša hvala za pozornost!


Love, UniqaPoly


*Izdelke sem prejela v oceno


6 comments:

  1. To kokosovo torto sem jaz tudi delala. O moj bog kako je to dobro :D. Kar diši po čokoladi, bi itak vse pojedla. Maska se mi zdi zanimiva. Imam že kar nekaj njihovih od Planet Spa in so vse odlične. Včasih se v katalogu dobijo tako poceni, da je prav smešno :).
    Super objava. Zdaj si mi kar lušte nardila, moram it po čokolado :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :) Ja tale maska je dejansko že z prvo uporaba postala ena meni najljubših! :) Torto pa komaj čakam da jo bom spet naredila, samo rabim prostor v zamrzovalniku pa bo, ker je odlična, pol jo pojem sama v prvih 5 minutah! :P

      Delete
  2. Planet spa ima odlične izdelke, vsaj kar sem jaz sprobala in kar sem slišala. Me pa mika zdej tale čokoladna maska. Sicer mi je Mikela dala zdej eno domačo s kakavom in mi je odlična :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja s kakavom se lahko precej igraš tudi sam v kuhinji, vseeno se mi zdi tale maska vredna svojega denarja, sploh če počakaš malce na kak bolj ugoden katalog! :)

      Delete
  3. Mmm pravo čokoladno razvajanje! Čisto zame, ki sem čokoholik. Imam Avonovo masko za lase iz linije Planet Spa, ki mi zelo odgovarja, zato se še mi tolko bolj lušta ta maska za obraz! Super objava! xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala!Linija Planet Spa ima kar nekaj super izdelkov, mene so precej zasvojili! Sem za valentinovo prejela še eno kopel in je tudi omamno dišeča!

      Delete

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)