Thursday, January 8, 2015

Ocena: Oriflame Sweden - Possess EdP






Živjo! Danes vam predstavljam oceno parfuma znamke Oriflame z imenom Possess EdP.  Possess  je brezčasna, prsketajoča in intenzivno zapeljiva parfumska voda, ki uteleša provokativno zapeljivost Kleopatre z omamnimi notami ylang ylanga. 

Gre za parfumsko vodo, ne toaletno vodo, kar pomeni, da je bolj intenivna in bolj obstojna. Glavne note so kraljevi ananas, ylang ylang in indonezijski pačulij, torej chypra-cvetlično-sadna kombinacija. Parfum ima klasično oblikovano stekleničko, zanimivi ornament na vrhu pa doda piko na i. Plus predstavlja tudi varnostno zapiranje, kjer je potrebno glavo obrniti za 90 stopinj, da parfum lahko razpršite po telesu. V steklenički prejmete 50 ml, na voljo pa je tudi krema za telo z istim vonjem.

Oriflame je zapisal tudi kratko zgodbo o glavni sestavini tega parfuma, o ylang ylangu. Ylang ylang v dišavi Possess izvira iz komoroških otokov, prvotnega nahajališča ylang ylanga najvišje kakovosti. Ikonična rastlina, ki jo uporabljamo v parfumeriji, je bila že od nekdaj povezana s srčnimi zadevami. Zdaj vemo, da ima ta občutljiva rastlina v sebi afrodizjak. Od tu naprej pa lahko navežemo tudi legendo o Kleopatri. Kot je znano je Kleopatra uspešno zapeljala Marka Antonija, vendar to ni storila le z svojo lepoto. Zapeljiva dišava, ki je vsebovala olja ylang ylanga, ji je bila pri tem v veliko pomoč. 

Dišavo lahko najdete na naslednji povezavi, cena pa je 37,90e za 50 ml. Zaenkrat še nisem zasledila da bi dišava prejela kakšno manjšo različico sebe, kot se navadno zgodi pri kakšnih res priljubljenih dišavah. Na naslednji povezavi pa boste našli še kremo za telo, katere sama še nisem poskusila, morda pa bo zanimala vas :) Prejmete v lončku 250 ml izdelka po redni ceni 8,99e, trenutno pa je znižana na 4,49e.

Priznam, da načeloma se nikoli ne navdušim nad reklamami dišav, ta pa mi je všeč predvsem zaradi barvne kombinacije, zlatih detajlov, model ki predstavlja dišavo ima oblečeno najbolj popolno obleko in nasploh njen makeup... če bi videla reklamo nekje v kakšni reviji, na kakšnih plakatih bi se mi definitivno vtisnila v spomin. Zato sem se odločila dodati malo več promocijskih slik in pa promocijski video, ker enostavno me premami in prepriča, da bi poskusila dišavo. Sama reklama je res zelo elegantna, "classy&chic" in čisto po mojem okusu. Sama sem imela možnost naprej poskusiti tester, ki pride v katalogu in mi je bila dišava od prvega momenta takoj všeč. Sama sem tole dišavo prejela v test s strani Oriflame Slovenija in sem bila res zelo vesela, ko sem videla, da so bili tako prijazni in mi poslali kar celo stekleničko!














Ob prvi predstavitvi v katalogu ste lahko ob nakupu parfuma kupili tudi mini torbico in zapestnico z ujemajočim se dizajnom. Popolno za elegantne dame, vendar sama žal nisem za zlate dodatke. Priznam pa da je bila reklama izjemno mamljiva in sem si že skoraj privoščila zapestnico  ;)

In še moja izkušnja z dišavo. Načeloma nisem ljubitelj pretirano sladkih vonjav, in ta mi je najprej delovala precej sladko. Ampak ko se ta sladkoba malo umiri, ko se dišava res vsede v kožo in oblačila se razvije v najbolj popolno kombinacijo cvetlično sadnega, močna, intenzivna, zapeljiva... Definitivno ni dišava za tiste, ki prisegajo na bolj nevpadljive, nevtralne vonje... Vonj je ravno prav močen, da ni pretirano vsiljiv, je sladkast ampak ne pretirano, je ravno prav uravnotežen s pačulijem in ylang ylangom da do izraza pridejo prav vse tri glavne note (sladkoba prihaja iz kraljevega ananasa). Kot kaže je bilo leto 2014 leto sladkih dišav, saj sta mi bili najbolj všeč dve sladki dišavi in sta bili najbolj uporabljeni- Naomi Campbell Queen Of Gold ( močne vanilijaste note) in pa Possess, pa čeprav sem jo prejela šele zadnji mesec v letu. Kar se tiče obstojnosti, sem parfum vonjala še približno 12 ur po nanosu, sicer veliko bolj nežno in blago ampak je ostal na koži. Več o parfumu si lahko preberete tudi na fragrantici, nekaj ocen drugih uporabnikov je bilo že podanih. Osebno sem mnenja, da gre za res razkošen vonj, ki vas ovije v oblak sladkobe in vam bo všeč v kolikor imate radi sladke vonjave. Cvetlični del dišave se razvije malenkost kasneje, vendar je še vedno dominantna sladka osnova. V kolikor želite imeti bolj cvetličen parfum, vam tega odsvetujem, v kolikor pa imate radi parfume na sladkih osnovah vam tega toplo priporočam, saj ne boste razočarani.



Upam, da vam je ocena bila v pomoč in še enkrat najlepša hvala Oriflame Slovenija za izdelek :)

Love, UniqaPoly

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)