Tuesday, December 1, 2015

Praznični dnevi z ORIFLAME!



Pozdravljeni! Tokrat sem za vas pripravila malce drugačno objavo, ki bo govorila samo o Oriflame ter  njihovih izdelkih! Zakaj samo o njih? Ker so tekom preteklih dveh let postali ena izmed meni najbolj všečnih in ljubih znamk kozmetike in bi z vami rada delila svoje navdušenje! Ker pa smo že v decembru, času daril, vam za začetek meseca pomagam z namigi, kaj podariti! Seveda nisem uspela vključiti vseh izdelkov v to objavo, ker bi jih bilo potem enostavno preveč, poskušala sem narediti nekakšen ožji izbor in predstaviti predvsem tiste, ki so nekako najbolj primerni tudi za darila. 


Prva, čisto zimska ideja in kolekcija, ki mi pride na misel, ko se spomnim na Oriflame je Milk&Honey. Izdelke iz kolekcije sem imela tudi sama, sem jih tudi že podarila in sem bila z njimi tako sama kot moje obdarovanke zelo zadovoljna. Sploh moja mama ne more prehvaliti te linije! Linija vsebuje dnevno in nočno kremo za obraz, kremo za roke in telo, šampon,  masko za lase, balzam za lase, čistilno mleko,  gladilni piling za telo, hranilno kremo za telo in roke, vlažilno kremo za prhanje, vlažilno kremo za roke, regenerator za lase, kremo za predel okoli oči. Sama imam trenutno doma čistilno mleko, o katerem sicer še nisem pisala objave, ampak sem z njim zelo zadovoljna! Je nežno, lepo očisti, lepo diši, kože mi ne draži  in ga bom zagotovo ponovno kupila, ko spraznim plastenko. Za darilo sem podarila že recimo hranilno kremo za roke in telo ter vlažilno kremo za roke, in so bile obdarovanke res zelo zadovoljne, pohvalile so tako učinkovitost kot vonj! Če veste, da vam je všeč vonj medu oziroma osebi, ki bi ji želeli podariti kaj takega je tole odlična ideja!


Drugi predlog so izdelki linije Swedish SPA! Vedno me fascinirajo, kadar si jih ogledujem v katalogu in vedno si jih želim preizkusiti, pa do sedaj še kar ni šlo, razen ene maske za obraz! Kolegice zelo hvalijo  izdelke iz linije, ki vsebuje serum za obraz, kremo za obraz, set za lepotičenje rok, gel za prhanje, čudežno olje, piling za telo, negovalno masko za stopala, kremo za roke, osvežilni gel za prhanje, kremo proti celulitu, stimulativni gel za prhanje, čistilno masko za obraz, toaletno milo za piling in masažo, rokavico za odstranjevanje odmrle kože ter Bamboo Bath krtačo. Sama sem preizkusila samo čistilno masko za obraz, o kateri sem že pisala na blogu in lahko oceno izdelka preverite tukaj. Masko še vedno pridno uporabljam in sem z njo zelo zadovoljna! Paziti morate le, da recimo masko podarite nekomu z ustreznim tipom kože! Sama sicer še nisem preizkusila, bi pa z veseljem, če bi le mogla - piling za telo ter čudežno olje ter seveda, toaletno milo za piling in masažo! Kolegice zelo hvalijo tale piling, mene pa že dalj časa mika! Morda bom pa sama sebi božiček in si ga končno privoščim :P



Če iščete izdelke za nego las, ima Oriflame popolno linijo, s katero sem tudi sama zelo zadovoljna - Eleo! Kolekcija vsebuje masko za lase, balzam za lase, zaščitno olje ter gladilno olje za lase in pa seveda, šampon za lase. Sicer sama nisem preizkusila vseh izdelkov, sem pa prebrala dobre ocene tudi za šampon ter balzam! Poskusila sem masko za lase ter zaščitno olje, nad katerima sem zelo navdušena in sem že malo žalostna, ker gresta h koncu! Ampak to je zame očiten znak, da kljub zalogi vseh ostalih izdelkov, preferiram ta dva izdelka! Objavila sem tudi že oceno, ki pa jo lahko preberete tukaj! Gre za res super dišeča, učinkovita izdelka, ki bi jih z veseljem podarila kakšni dolgolaski, katere lasje potrebujejo malce več nege!


Zadnje čase sem malce obsedena z podstavki in podobnimi izdelki in ko sem zagledala tole kombinacijo sem se takoj zaljubila! Podobno sem si ogledovala že pri L'Occitane, vendar mi je tole še bolj všeč! Sploh tale roza barva, ne vem zakaj, ampak mi je zadnje čase zelo simpatična. Torej gre za kompletek Essense & Co., ki lahko vsebuje naslednje izdelke - pladenj, toaletno milo z vrtnicami in sandalovino, losjon za roke z vrtnicami in sandalovino ter tekoče milo z vrtnicami in sandalovino. Vsak izdelek lahko kupite tudi posamezno in sami kombinirate željene izdelke. Sama sem čisto navdušena nad tem, ker deluje malce prestižno in hkrati elegantno. Zdi se mi idealno darilo za nekoga, ki ima lepo kopalnico ter dovolj prostora za tale super pladenj dobrot!



Še ena dobra ideja za darila vključuje Tender Care balzame! Sama imam čokoladnega, sem jih pa tudi že podarila in so bile obdarovanke zelo navdušene! Super dišijo in negujejo! Na voljo sta trenutno klasičen zaščitni balzam, balzam z organskim medom ter elegantna darilna škatlica Tender Care s kar štirimi balzami! Osebno mi je ideja tele škatlice super! Lepa je, posamezen balzam ima lepo enostavno embalažo, vse skupaj je zavito v lično škatlico! Z veseljem bi podarila ali prejela kaj takega! 



Če morda iščete darilo za makeup navdušenko, zagotovo ne boste zgrešili z Giordani Gold! Sama sem poskusila že veliko izdelkov iz linije in sem nad vsemi bolj ali manj navdušena. Linija vsebuje  rdečilo v kroglicah, podlago za ličenje, čopič za tekoči puder, Youth Full bleščilo za ustnice, Invisible Touch tekoči puder, Jewel šminke, mineralni tekoči puder, Iconic šminke, lake za nohte, kremna senčila za veke, maskaro, svinčnik za ustnice, svinčnik za oči,.... Res lahko ustvarite celoten izgled z izdelki Giordani Gold. Sama sem preizkusila in sem zelo zadovoljna z njihovimi šminkami, ki so res luksuzne že po sami embalaži ter po odtenkih in kvaliteti - oceno ene izmed njih lahko najdete tukaj, pa tudi s podlagami - imela sem CC kremo ter dolgo obstojni mineralni tekoči puder, o katerem si lahko več preberete tukaj! Poleg tega sem pisala še o čopiču za nanos podlage, prav tako, v že omenjeni objavi. Poskusila sem tudi lake za nohte in si že ogledujem odtenke, ki bi jih rada nosila to zimo. Sama sem preizkusila odtenek Noble Burgundy, o katerem lahko preberete tukaj :) Zgrešiti ne morete niti z glosi Youth Full, ki so idealni za decembrsko vzdušje, o odtenku Lavander sem pisala tukaj .:) Če pa še vedno ne veste kaj bi podarili in vas nič od tega ne prepriča, vam priporočam odlične kroglice za lička - res so odlične, sama jih sedaj že par mesecev redno uporabljam in sem zelo zadovoljna, odtenek mi super ustreza, izdelka se malo porabi pa še lepo novo elegantno embalažo ima! Več si lahko preberete tukaj!



Če za božič raje podarjate parfume, vam lahko tudi tukaj postrežem z idejami! Parfum, ki je v moji zalogi najnovejši in mi je res noro všeč je Giordani Gold Essenza, uporabljam ga tako za posebne priložnosti kot tudi za vsakodnevne opravke, ker je enostavno tako edinstven, da se mi zdi, da ga je škoda šparati za izključno posebne priložnosti. O parfumu si lahko preberete tukaj! Je pa res idealno darilo, super diši, malce sveže, vsi so ga pohvalili - kolegice, fant, bodoča tašča ... res je super!



Ter še nekaj idej za moške, za naše boljše polovice, prijatelje, brate, očete.... Oriflame predstavlja novo dišavo za moške, ki dopolnjuje že obstoječo žensko linijo - Possess. Sama imam Possess in ga obožujem! Že pred časom sem spisala objavo o njem, in o ženski verziji lahko preberete več tukaj. Moškega parfuma še nisem povonjala ampak sem prepričana, da je zagotovo tako dober kot ženska! Je pa res, da parfumi so lahko zelo intimna zadeva in ne bo vse dišalo enako vsem, ter enako reagiralo na različne pHje kože. Če imate priložnost povonjati tester v katalogu ali naročiti tester preden vzamete polno velikost, vam to toplo priporočam! Moško kolekcijo dopolnjuje še eleganten črn pas!


Ter še parfum, za katerega lahko potrdim, da je super in ga dragi zelo rad uporablja - Eclat Homme! Prejel ga je lani in je komaj na polovici, pa ga res veliko uporablja, v bistvu uporablja parfum skoraj čisto vsak dan! Sama sem poskusila in pisala o dveh Eclat parfumih za ženske - Eclat Femme ter Eclat Femme Weekend, če bi morda želeli darilo za par in bi kombinirali ženski ter moški parfum! Več o ženskih verzijah parfumov, si lahko preberete tukaj in tukaj :P Na voljo je še ena verzija parfuma Eclat za moške in sicer Eclat Homme Sport! Za tega žal ne morem trditi kakšen je, ker ga še nisem vonjala.


Na izbiro imate tudi kakšne nelepotne izdelke, kot so recimo ročne ure! Več izdelkov za moške, pa lahko najdete na povezavi!


Upam, da vam je objava dala kakšno idejo, vam malce pomagala pri izbiri! Kot lahko vidite sem v preteklih dveh letih poskusila res zelo veliko Oriflame izdelkov in lahko upravičeno rečem, da gre za eno izmed mojih top treh znamk kozmetike in ličil! Brez pretiravanja! Oriflame izdelke tudi zelo rada podarjam, sploh ker gre za kataloško prodajo in niso dostopni v trgovinah in so tako nekaj kar si morda drugače niti ne naročimo/kupimo, ker samo za en izdelek se nam pa zdi škoda naročati... ali pa si ne upamo, ker ne poznamo in ne moremo stestirati v živo! Zato sem vam poskušala dodati povezave do mojih ocen in mnenj, da lahko o posameznih izdelkih zberete več informacij in se lažje odločite ali ste našli kaj primernega za darilo ali ne. Slike v tej objavi niso moje, vse slike so Oriflame promocijske slike iz njihove Facebook strani.

Najlepša hvala za pozornost ter uspešen lov na darila!


Love, UniqaPoly

6 comments:

  1. krasna objava ! <3 Lepo si predstavila predloge za božična darila. Tudi sama sem navdušena nad linijo milk&honey čeprav sem sprobala samo mleko za telo in čistilno mleko za obraz !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :) Me veseli, da ti je všeč! Res mi je Oriflame postal tako všeč in sem z izdelki res zadovoljna, da se mi je zdela dobra ideja, če to nekako posredujem v objavi. Milk& Honey je drugače ena izmed njihovih najbolj prodajanih kolekcij, pa se mi zdi da navdošuje tako mlajše kot starejše!

      Delete
  2. Super objava in sami fini predlogi za darila. Jaz sem zadnja leta kar malo pozabila na Oriflame, mislim, da je skrajni čas, sa preizkusim še kaj več od njih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :) Jaz sem pa zadnje čase toliko od njih probala in sem razmišljala, da bi ta december naredila kak christmas gift guide in se mi je tole zdelo idealno, ker lahko z lastnimi izkušnjami potrdim, da so izdelki fajn! Pa tudi moji obdarovanci so bili zadovoljni!

      Delete
  3. Jooooj čisto preveč idej si pokazala :D Teli balzami Oriflame v škatlici delujejo zelo luštno, jaz imam karamelo in čokolado. Milk & honey linijo za lase si moram privoščit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, če imajo pa same fajn stvari! :) Ja meni so tudi tile balzami tako lepo zapakirani, ampak spletna stran kaže da jih ni več na voljo, vsaj ne v tem katalogu... Milk&Honey za lase mislim, da je imela Živa in je pohvalila, če se prav spomnim, jaz si bom tudi enkrat privoščila, da vidim še to, sem imela samo Eleo. :)

      Delete

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)