Sunday, October 16, 2016

Razvajanje z L'OCCITANE Arlésienne :)




Pozdravljeni! Tokrat vam predstavljam nekaj novega na malce drugačen način! Na drugi konferenci lepotih blogerk so se predstavili tudi L'Occitane, čeprav predstavitve dejansko sploh ne potrebujejo. Kot udeleženka sem prejela roza trakec in navodila kaj lahko naredim z njim. Okrasni trak so Arležanke uporabljale kot dodatek v laseh in iz tega se je razvila tradicija. Na kaj pa mene spominja L'Occitane ter kako sem uporabila trak, pa si poglejte v nadaljevanju!


Na kaj me spominja L'Occitane? Spominja me na ... darila, toploto, nekaj dišečega, vrtnice, ... skratka na en kup stvari, ki se med seboj prepletajo. Z okrasnim trakom sem tako poskušala poustvariti obliko nekaj izmed teh stvari.. Najprej sem poskušala poustvariti vrtnico, saj je to prva cvetlica, ki mi pride na misel, ko pomislim na L'Occitane. Takoj za njo pa potonika! Poustvariti sem poskušala tudi darilno pentljico ter obliko darilne škatle. Namreč L'Occitane je vedno popoln kraj za iskanje daril. Ali so ta dobro vnaprej premišljena in popolno ustrezajo obdarovancu/ki ali pa so kupljena v zadnjem momentu - res nikoli ne razočarajo! L'Occitane je ostal znamka, ki mi predstavlja popolno razvajanje, izdelke, ki negujejo in razvajajo kožo. Predvsem pomislim na vlažilno in hranilno nego, pa seveda na vse vesele in zadovoljne obraze, ko v svojem darilu odkrijejo njihove izdelke!


"Tri ognjevite cvetlice, naklonjene kontrastom, se prepletajo z notami maska. Njihova sinergija predstavlja izmikajočo se prisotnost ženske, ki je lahko točno to, kar želi biti."

Tako so opisali  dišavo, ki so jo navdahnile močne in samosvoje Arležanke. Samostojne, samozavestne slavijo svojo ženstvenost. Okrasni trak je postal del njihove tradicionalne oprave, ki pa nosi prav poseben simboličen pomen. Novo dišavno kolekcijo  Arlésienne so navdahnile muze, katerih podobo so ustvarile tradicije, po drugi strani pa so čisto samosvoje. Dišava s posebno globino poudarja osebnost ženske, ki je svobodna. Nekoč si je v lase spletala trakove, danes pa lahko nosi dišavo, ki odraža njeno bit.

Eau De Toilette Arlésienne je popolna cvetlična dišava! Gre za kombinacijo žametne vrtnice, vijolice ter žafrana. Kombinacija treh cvetlic daje občutek nedolžnosti in čistosti ter hkrati čutnosti. Poleg je dodana še citrusna nota bergamotke, ki vonj poživi. V dišavi je možno zaznati tudi  galban, glog ter peruniko.

Tudi sam dizajn embalaže stekleničke se lahko pohvali z vgraviranim trakom, ki predstavlja tri cvetlice, iz katerih je ustvarjena ta dišava - vrtnico,  vijolico in žafran. Edinstven trak, ki je bil ustvarjen za L'Occitane v sodelovanju z strokovnjakom tradicionalne noše iz Arlesa, je ovit okoli pudrasto rožnate škatle. Skratka prava paša za oči!

V novi kolekciji so na voljo eau de toilette, katero sem imela priložnost pobliže spoznati na sami konferenci, gel za prhanje in kopel, lepotilno mleko za telo, balzam za ustnice, svilnata krema za roke ter parfumsko milo. Doma se razvajam s kremo za roke ter balzamom za ustnice in vam lahko opišem moje prve vtise po tednu testiranja.






L'Occitanova nova dišavna kolekcija navdihuje z odlično kombinacijo maska in cvetlic. Del tega cvetličnega raja preizkušam tudi doma. Balzam za ustnice je v klasični plastični tubi, kot smo vajeni za L'Occitane balzame, vendar tokrat nosi veliko lepši dizajn, ki se sklada z ostalo kolekcijo. Enako gre tudi za kremo za roke. Preizkusila sem že oba izdelka in ju redno uporabljala! Načeloma vedno prihranim take izdelke, za posebne priložnosti, za dni, ko se želim razvajati... Tokrat sem se odločila, da čakanje odpade. Takoj naslednji dan po konferenci sem prebrskala in prebrala o novi kolekciji in seveda pričela kar testirati. Kreme za roke L'Occitane me navdušujejo že leta, pogosto so tudi del darila, ki ga prejmem ali pa podarim. Vonj je čudovit! Topel, cvetličen, ženstven. Kar me najbolj prepriča je dodatek bergamotke, ki celoten vonj dvigne, poživi in mu doda mladostno energijo. Krema za roke je lepo vlažilna, se hitro vpije v kožo in jo nahrani. Tekstura in učinek sta podobna ostalim kremam za roke, ki vsaj meni, zelo ustrezajo. Balzam za ustnice me je pozitivno presenetil! Tekstura je bolj gosta kot sem pričakovala, balzam je tudi rahlo roza obarvan in ustnicam doda rahel roza pridih. Balzam je veliko bolj hranilen kot sem pričakovala, spominja me na lansko jesensko/zimsko kolekcijo, ko sem oboževala balzam za ustnice z mandarino in medom. Vonj kreme je bolj intenziven kot pri balzamu ter se tudi lepo obdrži na rokah. Vonj se lepo razvije v stiku s kožo in je res čisto enak kot pri toaletni vodi. Zelo všečen duet za vse ljubiteljice cvetličnih vonjev!




Kolekcija bo na voljo na prodajnih mestih ter spletni trgovini od 3. novembra dalje!

Hvala za pozornost!

Love, UniqaPoly

**Izdelke sem prejela v test.

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)